וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגני נפרד מבית"ר: "חצי העונה האחרונה נכפתה עליי בגלל שיקולים זרים"

הבלם בן ה-35 סיכם תקופה של ארבע שנים: "גדלתי כשחקן וכאדם, מקווה שהצלחתי להחזיר לכם ולו במעט את מידת הגאווה שחשתי"

צפו בפרק חדש של "דריבל", 21.5/עריכת וידאו: נועה לוי

אוראל דגני נפרד היום (שלישי) באופן רשמי מבית"ר ירושלים, אחרי ארבע שנים במהלכן היה שותף לזכייה בגביע המדינה אשתקד וכבש שער אחד ב-91 משחקי ליגה, אחרי המעבר מהפועל תל אביב.

בהודעתו ברשתות החברתיות כתב הבלם בן ה-35: "לפני ארבע שנים עזבתי מועדון שהיה עבורי בית, כדי לצאת למסע עם מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים. זו הייתה החלטה קשה, אך היא הוכיחה את עצמה בכל רגע. מהשנייה הראשונה הרגשתי את אהבת האוהדים, והחום שהראתם לי היווה לי נחיתה רכה".

דגני ביקש להתעלם מחצי העונה האחרונה והסביר: "למרות שעברו ארבע שנים מיום החתימה, אתייחס רק לשלוש וחצי שנים הראשונות שלי בבית"ר, שכן חצי העונה האחרונה לא משקפת את היכולות שלי, את הנתינה שלי ואת החיבור שלי לקהל ולצערי נכפתה עליי בגלל שיקולים זרים.

"התקופה בבית"ר הייתה מלאה באתגרים, עליות וירידות, אך לאורך כל הדרך, גדלתי כשחקן וכאדם. שיא המסע היה ללא ספק הזכייה בגביע בעונה שעברה. התגאתי ללבוש את מדי הקבוצה ומעת לעת לענוד את סרט הקפטן. מקווה שהצלחתי להחזיר לכם ולו במעט את מידת הגאווה שאני חשתי. תודה לכל מי שתמך בי בדרך".

אוראל דגני, שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
"מהשנייה הראשונה הרגשתי את אהבת האוהדים". אוראל דגני/מאור אלקסלסי

עוד בנושא

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

פרט לדגני יעזבו את בית"ר ירושלים עוד לפחות שבעה-שמונה שחקנים. המנהל המקצועי אלמוג כהן מחפש שחקני רכש לעמדות הבלם, קשר, כנף וחלוץ. ירדן שועה מצפה להימכר לחו"ל, מבין הזרים הוארכו החוזים של השוער מיגל סילבה והחלוץ מיירון ג'ורג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully