וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מימשה את האופציה על החלוץ המוביל שלה

20.5.2024 / 12:06

אחרי הסיכום עם מיגל סילבה, גם מיירון ג'ורג' ימשיך בקבוצה מהבירה בעונה הבאה. החלוץ הקוסטה ריקני כבש העונה 8 שערי ליגה

תקציר: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים 0:3/ספורט1

בית"ר ירושלים מימשה את האופציה להאריך את חוזהו של החלוץ מיירון ג'ורג', והוא יישאר בקבוצה מהבירה גם בעונה הבאה. הקוסטה ריקני בן ה-30 הגיע לקבוצה בסוף אוגוסט אחרי שהספיק לרשום 4 הופעות בפו מליגת המשנה בצרפת.

ג'ורג' פתח בסערה עם צמד נגד מ.ס. אשדוד במחזור השני והבקיע גם נגד הפועל חדרה במחזור השלישי. הפגרה הכפויה אחרי פרוץ המלחמה גרמה לו לאבד את הכושר והחדות, אבל במועדון עבדו קשה כדי להחזיר אותו לעניינים. הצטרפותו של ברק יצחקי החזירה את ג'ורג' לפוקוס ופלייאוף העליון הוא כבש 3 שערים והגיע ל-8 שערים העונה בסך הכול.

ג'ורג' אמר לאחר מימוש האופציה: "היתה לנו עונה עם עליות וירידות, וזאת היתה תקופה לא פשוטה עבור כולנו. אני שמח שכעת אפשר יהיה להתחיל לשחק מתחילת העונה בצורה מסודרת, ולהציב מטרות גבוהות עבורינו. העוצמות של בית"ר מטורפות, הקהל מדהים וביחד אני מאמין שנצליח. מאחל לי ולכולנו הרבה שערים וחגיגות בטדי".

המנהל המקצועי אלמוג כהן: "מיירון הוכיח לנו שהעבודה הקשה איתו השתלמה, הוא בחור נהדר, עובד קשה על המגרש ומבין כדורגל בצורה מדהימה. אנחנו ממשיכים לבנות את הפאזל שלנו לעונה הבאה בצורה שקטה ומסודרת מתוך רצון להגיע לפתיחת העונה כקבוצה חזקה, שתשחק את הכדורגל שאנחנו מייעדים לה".

אתמול מיגל סילבה סיכם על המשך דרכו בקבוצה ולאיסמעילה סורו יש חוזה. מבין הזרים ניקה חורחלי ופרד פריידיי יעזבו. עדיין לא התקבלה החלטה לגבי פלאמן גלאבוב.

מיירון ג'ורג' בית"ר ירושלים. קובי אליהו
חזר לעניינים אחרי שיצחקי הגיע. ג'ורג'/קובי אליהו

הערב (שני, 20:00, ספורט1) בית"ר ירושלים תסיים את העונה עם משחק בית נגד מכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully