וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שועה: "אני רוצה להתקדם", יצחקי: "נצטרך לצרף שחקנים מתאימים"

כוכב בית"ר ירושלים נשאל אם היה זה משחקו האחרון בקבוצה: "יש לי חוזה עד 2026, אם אשאר אתן בראש". המאמן דיבר על העונה הבאה, ג'ורג' פונה לבית החולים עם חשד לזעזוע מוח. קוז'וך לקראת הגמר: "באר שבע טובה יותר"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

בית"ר ירושלים הצליחה להיחלץ ממאבקי התחתית והגיעה למחזורי סיום העונה יחסית רגועה ביחס לאחרות שנאבקו על מקומן בליגת העל, אבל דווקא בביתה, באצטדיון טדי, היא לא הצליחה לנצח כלל בכמעט חצי השנה האחרונה, לכל אורך 2024.

הערב (שני) במחזור האחרון של הפלייאוף התחתון היא הייתה רחוקה דקות ספורות מניצחון על מכבי פתח תקוה, אבל האורחת השוותה בדקה ה-87 ל-1:1, קבע חלוקת נקודות והותירה את הצהובים שחורים ללא ניצחון במחזור סיום העונה זו העונה החמישית ברציפות, וכאמור גם ללא ניצחון ביתי ב-2024.

ברק יצחקי, מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"נצטרך להביא את השחקנים המתאימים". יצחקי/קובי אליהו

המאמן ברק יצחקי סיכם את שלושת החודשים שלו בתפקיד: "זה היה ניסיון טוב עבורי בסיטואציה שנותרה, לחוות את הגר הגעש של טדי במאבקי ירידה. אני שמח שהצלחנו להשיג את המטרה הכי חשובה שבשבילה הגענו העונה ונשארנו בליגה. עכשיו מסתכלים קדימה".

על העונה הבאה: "לא אדבר על שחקן כזה או אחר, אלא עלינו כקבוצה. גם אלו ששיחקו היום וגם אלו שלא, הם השחקנים שביחד עם הצוות השאירו את הקבוצה בליגה ומגיע להם על כך קרדיט. אנחנו עובדים על העונה הבאה ואין ספק שיהיו שינויים, אבל אני מעדיף לא לדבר על שחקנים בודדים".

כיצד הרגיש על הקווים: "הייתי מאמן זמני במכבי תל אביב למספר משחקים, אבל זה לא אותו הדבר כי ידעתי שזה יהיה זמני. זה שונה, וגם הסיטואציה הייתה אחרת כי שחקנים פה היו בדיכאון גדול. הדרך שלנו הייתה טובה ואני מצפה שבעונה הבאה נראה את השיפור ולשם כך נצטרך להביא את השחקנים המתאימים".

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים בחימום. דני מרון
"כל אחד חולם להתקדם". שועה/דני מרון

לאחר מכן התייצב בעמדת הריאיונות ירדן שועה: "זו הייתה עונה פחות טובה של בית"ר, אבל ברק ואלמוג הגיעו והביאו משהו מרענן לקבוצה".

על העונה שלו: "לא חשבתי שאהיה קפטן בית"ר ירושלים וזה דבר מאוד מרגש. אני גם רוצה לשים בצד את כל עניין האופי, אני מתעסק רק בכדורגל ולא בשטויות וזה הכי חשוב. עשיתי בעבר טעויות, תיקנתי ואני שמח על המקום שאני נמצא בו היום".

האם היה זה משחקו האחרון בבית"ר ירושלים: "כרגע אני בבית"ר ויש לי חוזה עד 2026. אני כן רוצה להתקדם, אבל אם אשאר בבית"ר אז אתן בראש. כל אחד חולם להתקדם".

רן קוז'וך, מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
נקודה דרמטית לפני גמר הגביע ב-30.5. גינדו וקוזוך'/קובי אליהו

מנגד, מאמן מכבי פתח תקוה רן קוז'וך אמר בידיעה שיש לו גמר גביע נגד הפועל באר שבע בעוד 10 ימים: "אנחנו נאושש את השחקנים ונעלה את הקצב בחזרה. נפגוש קבוצה מאוד איכותית, המדורגת שלישית בליגה ונצטרך לדעת להביא את עצמנו לשם. יש הבדלים של שמיים וארץ מאז שהגעתי לכאן ועד עכשיו ואני מרוצה. הפועל באר שבע קבוצה טובה יותר, אבל בגמר הכל יכול לקרות".

הקשר ניב יהושע הוסיף: "זאת היתה חזרה גנרלית לגמר, צריך להשתפר. אנחנו רוצים לבוא מוכנים, בגישה טובה ובתחושות טובות ועשינו עבודה לא רעה היום. תיקו זה קצת מאכזב כי אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, יכולנו לנצח עם קצת יותר ריכוז, אבל נשפר את זה לקראת הגמר. אני בטוח שזה יסתדר. תראו שם את הקבוצה שאתם רואים לכל אורך התקופה האחרונה, כשאנחנו מתרכזים בעצמנו אנחנו יכולים להתמודד מול כל יריבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully