וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלופה בסכנה? נשיא אינטר בהצהרה לגבי העתיד הכלכלי של המועדון

סטיבן ז'אנג הודיע באתר הרשמי של האלופה: "אנחנו עושים כל ניסיון עם השותפים שלנו כדי למצוא פתרון ברוח טובה". חתימות עם אינזאגי ושחקנים בספק

תקציר משחק האליפות של אינטר: ניצחון 1:2 על מילאן בדרבי/ספורט1

לקראת העונה הבאה, ולפני משחק ההכתרה מחר מול לאציו בבית, נשיא אינטר סטיבן ז'אנג פרסם היום (שבת) הצהרה ובה פירט על מצב המועדון ולא הסתיר את הבעיות הכלכליות של קבוצת הבעלות של אלופת איטליה, שלפי דיווחים באיטליה חייבת עבור קבוצת ההון "Oaktree" סכום של 275 מיליון אירו.

בהצהרה, שפורסמה באתר הרשמי של הנראזורי, נכתב בין היתר: "העונה בסימן אבן דרך היסטורית עבור המועדון בן ה-116 שנים שלנו, כאשר מעתה אנו עונדים בגאווה שני כוכבים על חזנו, המסמלים את המאמצים המשותפים שמשקיעים גברים ונשים יחד".

לאחר מכן עבר נשיא המועדון לדבר גם על נושאים כלכליים: "אנחנו עושים כל ניסיון עם השותפים שלנו כדי למצוא פתרון ברוח טובה, כולל כמה דרכים כדי שקבוצת 'Oaktree' תשיג תשואה מלאה ומיידית. לרוע מזלנו, מאמצינו עד עתה נכשלו בעקבות איומים משפטיים, וחוסר מעורבות משמעותית מצד 'Oaktree'".

סטיבן ז'אנג נשיא אינטר. GettyImages
סימני שאלה כלכליים סביב אינטר. סטיבן ז'אנג/GettyImages

באינטר, שזכתה העונה באליפות ה-20 שלה, ובאליפות שנייה סך הכל ב-14 העונות האחרונות, מנסים כאמור להשאיר את לאוטרו מרטינס, מלך השערים של הסריה A, כמו גם את הקשר ניקולו בארלה והמאמן סימונה אינזאגי, אך סימני השאלה הכלכליים עשויים לטרפד עסקאות מסוג זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully