וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושגה פשרה: לאוטרו מרטינס צפוי לחתום על חוזה חדש באינטר

אחרי מו"מ שנמשך מספר שבועות, ב"גאזטה דלו ספורט" פורסם כי הצדדים הגיעו להבנות והכוכב הגדול של אלופת איטליה הטרייה ימשיך עד 2029. מה בכל זאת עלול לטרפד את החתימה?

תקציר: ססואולו - אינטר 0:1/ספורט1

לאוטרו מרטינס, הכוכב הגדול של אינטר ומלך שערי הליגה האיטלקית שחתום בשורות האלופה הטרייה עד 2026, צפוי להאריך את חוזהו בשלוש שנים, עד קיץ 2029, זאת לאחר משא ומתן ארוך עם הנאזורי, כך לפי דיווח ב"גאזטה דלו ספורט".

הארגנטינאי התייחס לאפשרות שיאריך חוזה בפעם האחרונה אחרי הניצחון על מילאן בחודש שעבר, אז הצהיר "אני רוצה לחתום על חוזה חדש ומקווה שזה ייסגר", אלא שרק עתה נרשמה התקדמות במגעים. פריצת הדרך נרשמה אחרי שבעלי אינטר הסכים לפשרה לפיה מרטינס ישתכר 9 מיליון יורו בעונה - מיליון אחד פחות מדרישתו המקורית ומיליון מעל ההצעה המקורית של הבעלים. הפגישה האחרונה בין הצדדים, כך דווח, התקיימה ב-13 במרץ במדריד והציפייה היא שמיד אחרי סיום עונת הסרייה A ב-26 במאי, הצדדים ייפגשו ויחתמו על הארכת החוזה, כך שהחלוץ יוכל לצאת למשחקי נבחרת ארגנטינה בקופה אמריקה בראש שקט.

לאוטרו מרטינס, שחקן אינטר. רויטרס
מרטינס צפוי לקבל חוזה עתק לחמש השנים הבאות/רויטרס

למרות ההסכם הצפוי, אנשי אינטר לא יכלו לבצע אותו באופן רשמי משום שהם צריכים לחכות לתשובת הבעלים על מקורות המימון לחתימה. הדבר רלוונטי גם בכל הנוגע להארכת חוזיהם של הקשר ניקולו בארלה והמאמן סימונה אינזאגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully