וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניקובסקי, דוידזאדה ובלטקסה מחוץ לסגל מכבי ת"א מול הפועל חיפה

השניים הראשונים יקבלו מנוחה, השלישי לא חש בטוב. פרץ ורביבו צפויים לחזור ל-11, גם מלדה ישוב לסגל. אנטמן צפוי לפתוח מנגד (ג', 20:30, ספורט1)

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב: ערן זהבי, מיטש גולדהאר שרים עם האוהדים/אריאל שלום

הפועל חיפה

לקבוצה של רוני לוי עוד נותר סיכוי להשיג את המקום השלישי, אבל מעבר לניצחונות על האלופה ובדרבי, היא תזדקק גם להפסדים של הפועל באר שבע מול מכבי חיפה ובני סכנין.

דור מלול ולירן סרדל שהיו מוצהבים יחזרו לסגל, ניב אנטמן עשוי לקבל דקות משחק בשער במקום יואב ג'רפי וגם תומר יוספי נמצא בתמונת ההרכב.

"ראשית, ברכות למכבי תל אביב על הזכייה באליפות", אמר המאמן רוני לוי לקראת ההתמודדות מחר (שלישי, 20:30, ספורט1). "מבחינתנו נעשה הכל כדי לנצח, אנחנו בבית שלנו ורוצים להמשיך אחרי הניצחון נגד בני ריינה ולסיים את העונה כמה שיותר גבוה. כל זמן שיש אפשרות תאורטית להגיע למקום השלישי, וכרגע האפשרות הזאת קיימת, נעשה את המקסימום. חשוב לנו מאוד לקבל את התמיכה של הקהל שדוחף אותנו בצורה נהדרת. העוצמות והכוח שהם נותנים לנו מאוד מאוד חשובים, מאוד משמעותיים ותמיד היתה לי הרגשה שכשהקהל איתנו זה נותן לנו כוחות כמו עוד שחקן, ואני מקווה שניתן להם סיבות להיות שמחים".

הפועל חיפה תקיים מחר שורה של טקסים ופעילויות לפני המשחק הביתי האחרון של העונה. תחילה טקס הוקרה לקשר חנן ממן שפרש בקיץ, ואז טקס נוסף לציון 100 שנה להקמת המועדון בהשתתפות אורן זיתוני שכבש צמד במשחק האליפות ב-1999, רוסלן ברסקי, מכוכבי הזכיה בגביע המדינה ב-2018, ואיציק אשכנזי שכבש צמד בגמר גביע העשור ב-1958, התואר הראשון בו זכה המועדון.

קשר הפועל חיפה חנן ממן במשחקו האחרון בקריירה. קובי אליהו
חנן ממן יקבל את הכבוד מהפועל חיפה/קובי אליהו

מכבי תל אביב

דור פרץ, רוי רביבו ויונס מלדה יחזרו מחר לסגל מכבי תל אביב במשחק החוץ מול הפועל חיפה. פרץ ורביבו היו מוצהבים במשחק האחרון מול הפועל באר שבע, בעוד מלדה לא התלבש מסיבות מקצועיות. מי שייצאו מהעשרים הם גבי קניקובסקי ואופיר דוידזאדה שפתחו במשחק האחרון ומתן בלטקסה שלא חש בטוב. רובי קין לא תירגל הרכב פותח באימון הערב ולמרות שכבר הוכתר כאלוף, הוא רוצה לשמור על מתח גבוה ולנצח גם מחר בחיפה. "מועדון גדול ורציני צריך לנצח גם אם כבר הוכתר כאלוף", אומרים במכבי תל אביב.

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב גבי קניקובסקי. אריאל שלום
יקבל מנוחה. קניקובסקי/אריאל שלום

טריוויה

* 128 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי תל אביב מובילה 30:62 בניצחונות ועוד 36 משחקים לא הוכרעו.

* הפועל חיפה לא ניצחה את מכבי תל אביב ב-16 מפגשי הליגה האחרונים, מאז ה-1:2 בחוץ במרץ 2018. הצהובים ניצחו 12 מהם ועוד ארבעה הסתיימו בתיקו, כשהפרש השערים המצטבר ברצף הזה עומד על 11:36.

* הניצחון הביתי האחרון שלה על מכבי תל אביב היה בפברואר 2015, אז מהראן לאלה וטדאס קיאנסקאס קבעו 0:2.

* מכבי תל אביב ניצחה 24 משחקי ליגה העונה - כמובן יותר מכל קבוצה אחרת. אם תנצח בשני המחזורים הנותרים, תשווה את כמות הניצחונות מהאליפות הקודמת ב-2020.

* כל 12 משחקי הליגה האחרונים של הפועל חיפה הוכרעו: חמישה ניצחונות לעומת שבעה הפסדים.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לוי
אצטדיון: חיפה
קהל: 6834

מחזור הסיום של הפלייאוף העליון במוצ"ש (20:30):

מכבי תל אביב - מכבי בני ריינה
מכבי חיפה - הפועל חיפה
בני סכנין - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully