וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצ'טינו על הכרטיס האדום של ריס ג'יימס: "מכה כואבת בשבילנו"

מאמן צ'לסי לאחר הניצחון בברייטון שקירב את הקבוצה להשתתפות במפעל אירופי: "אני כל כך שמח בשביל השחקנים, הם שווים את מלוא האמון ואנחנו מתקרבים למטרה". הקפטן ייעדר גם משלושת מחזורי פתיחת העונה הבאה

תקציר: ברייטון - צ'לסי 2:1/ספורט1

הניצחון של צ'לסי 1:2 על ברייטון אתמול (רביעי), היה הניצחון הרביעי ברציפות שלה בליגה ועזר לה לטפס למקום השישי שמוביל לפלייאוף הקונפרנס ליג ועשוי להיות שווה גם כרטיס לליגה האירופית, בהתאם לתוצאת גמר הגביע האנגלי בשבוע הבא. שער מצמק של דני וולבק בתוספת הזמן אמנם הלחיץ את הבלוז, אך הם הצליחו לשמור על שלוש הנקודות ובתרחיש מסוים יוכלו לזנק למקום החמישי אם ינצחו את בורנמות' ושפילד יונייטד תדהים את טוטנהאם במחזור הסיום.

מהספסל עלה משחק שני ברציפות הקפטן ריס ג'יימס שהתאושש מפציעה ארוכה, אבל הוא מהר מאוד יצא בעקבות כרטיס אדום ישיר שספג בהתערבות שופטי המסך ויחמיץ את מחזור סיום העונה וגם את שלושת מחזורי פתיחת העונה הבאה, מכיוון שספג הרחקה משלושה משחקים ובנוסף היה זה כרטיס אדום שני שלו העונה, כך שייעדר ממשחק נוסף. כאשר נשאל על כך המאמן מאוריסיו פוצ'טינו אחרי המשחק: "זה מורכב מבחינתי לחוות דעה על זה, בגלל שלא היה לי זמן לראות את המהלך. זו מכה כואבת בשבילנו אחרי שהיה פה ערב נהדר של כדורגל והוא באמת שחקן חשוב".

שחקן צ'לסי מיכאילו מודריק. Marc Atkins, GettyImages
גם הוא יחסר במחזור הסיום. מודריק/GettyImages, Marc Atkins

פוצ'טינו התייחס גם למיכאילו מודריק שספג פגיעת ראש במהלך המחצית הראשונה ומיד הוחלף עקב החשש לזעזוע מוח: "אני לא חושב שמודריק בסדר, אבל אנחנו בודקים את זה. הוא היה נראה מסוחרר והשתמשנו באפשרות להחליף אותו מבלי לבזבז חילוף, אבל בעקבות הפרוטוקול הוא לא יכול לשחק בשבוע הקרוב. מקווה שהכל בסדר".

עוד אמר המנג'ר שקבוצתו היא המצליחה ביותר מאז חופשת המולד פרט לשתי המוליכות: "אני כל כך שמח בשביל השחקנים. הם שווים את מלוא האמון על הדרך שבה שיחקנו, הגישה שלנו למשחק ועל איך שניסינו להביא לידי ביטוי על המגרש את מה שאנחנו עובדים עליו באימונים. אני גאה בהם, ניצחנו קבוצה חזקה כמו ברייטון ושלוש הנקודות מעידות שאנחנו מתקרבים להשגת המטרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מחזור סיום העונה בפרמיירליג (ראשון, 18:00)
מנצ'סטר סיטי - ווסטהאם
ארסנל - אברטון
ליברפול - וולבס
שפילד יונייטד - טוטנהאם
ברייטון - מנצ'סטר יונייטד
לוטון - פולהאם
ברנטפורד - ניוקאסל
קריסטל פאלאס - אסטון וילה
צ'לסי - בורנמות'
ברנלי - נוטינגהאם פורסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully