וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי לא עצרה בברייטון, 2:3 גדול למנצ'סטר יונייטד על ניוקאסל

הבלוז חגגו ניצחון רביעי ברציפות בזכות 1:2 משערים של פאלמר ואנקונקו ועלו למקום השישי, השדים האדומים שבו למסלול הניצחונות אחרי שלושה משחקים, אך נותרו במקום ה-8

תקציר: ברייטון - צ'לסי 2:1/ספורט1

הכל מוכן למחזור סיום העונה של הפרמיירליג ביום ראשון. לוטון צפויה לרדת בחזרה לצ'מפיונשיפ ביחד עם ברנלי ושפילד יונייטד, מנצ'סטר סיטי תזכה באליפות הרביעית ברציפות אם תנצח את ווסטהאם (או אם ארסנל השנייה בטבלה תמעד במפתיע נגד אברטון) ואחרי שני משחקי ההשלמה שנערכו הערב (רביעי), תתבהר סופית גם תמונת העולות ממקומות 5 ו-6 לליגה האירופית ולפלייאוף הקונפרנס ליג.

ברייטון - צ'לסי 2:1

רבים זלזלו בעבודתו של מאוריסיו פוצ'טינו ובנעשה אצל הבלוז העונה בעקבות השקעה של מאות מיליוני ליש"ט ותוצאות עגומות במיוחד, אבל מאז משחקי חג המולד בדצמבר גם הטבלה מראה שהם בדרך הנכונה. הערב הם ניצחו בברייטון ובזכות הניצחון הרביעי ברציפות בליגה טיפסו למקום השישי וכרגע הם תלויים בעצמם בכל הנוגע להשתתפות באירופה בעונה הבאה - כל עוד לא יפסידו ביום ראשון בבית לבורנמות', יסיימו לכל הפחות במקום השישי וישחקו בפלייאוף הקונפרנס ליג בעונה הבאה.

הבלוז עלו ליתרון בדקה ה-34 משער של קול פאלמר המצוין מבישול של מארק קוקורייה ובמחצית השנייה היה זה המגן השני, מאלו גוסטו, שבישל לכריסטופר אנקונקו את שערו השלישי העונה והראשון מאז ינואר - החלוץ כידוע התאושש מפציעה ארוכה וגם היום עלה מהספסל בדקה ה-42 מכיוון שמיכאילו מודריק נפגע בראשו ויצא. השחפים צימקו בדקה ה-90+8 משער של דני וולבק, עשר דקות אחרי שריס ג'יימס, שגם כן עלה מהספסל אחרי שהתאושש מפציעה ארוכה, הורחק בכרטיס אדום ישיר.

כריסטופר אנקוקו, חלוץ צ'לסי. GettyImages
בסך הכל שערו השלישי העונה. אנקונקו/GettyImages

צפו בתקציר הניצחון של מנצ'סטר יונייטד על ניוקאסל

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ניוקאסל 2:3/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד - ניוקאסל 2:3

מנצ'סטר יונייטד עדיין תלויה בעצמה בכל הנוגע להשגת הכרטיס האירופי, כי אם היא תנצח את מנצ'סטר סיטי בגמר הגביע בשבת הבאה, ה-25 במאי, היא תשתתף בליגה האירופית. בכל אופן, היום היא שבה למסלול הניצחונות עם 2:3 נפלא בביתה על ניוקאסל ונצמדה למגפייז - רק הפרש השערים מותיר אותה במקום השמיני ומחוץ לאירופה, אבל במחזור הסיום יש לה עוד סיכוי לטפס מקום אחד בטבלה.

ברונו פרננדש חזר להרכב אחרי שנעדר משני המשחקים האחרונים והוריד לספסל את רסמוס הוילונד לצורך מנוחה, בעוד בניוקאסל שב ל-11 קיירן טריפייר. את ההצגה גנב אמאד דיאלו, שתחילה בישל לקובי מאינו שכבש שער יפהפה בדקה ה-31 ולאחר מכן השיב את היונייטד ליתרון בדקה ה-652, שמונה דקות אחרי שאנתוני גורדון קבע 1:1 בתיאטרון החלומות. בדקה ה-84 הוילונד המחליף כבש שער נהדר שקבע 1:3 ולואיס הול רק צימק ל-3:2 בתוספת הזמן. במחזור הסיום תצטרך ניוקאסל לנצח בברנטפורד כדי להבטיח את המקום השביעי, מנצ'סטר יונייטד תתארח בברייטון לפני גמר הגביע.

רסמוס הוילונד, חלוץ מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
עלה מהספסל וכבש. הוילונד/GettyImages

מחזור סיום העונה בפרמיירליג (ראשון, 18:00)

מנצ'סטר סיטי - ווסטהאם
ארסנל - אברטון
ליברפול - וולבס
שפילד יונייטד - טוטנהאם
ברייטון - מנצ'סטר יונייטד
לוטון - פולהאם
ברנטפורד - ניוקאסל
קריסטל פאלאס - אסטון וילה
צ'לסי - בורנמות'
ברנלי - נוטינגהאם פורסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully