וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרידה זועמת: הסיבה לריב ה"קולני במיוחד" בין אמבפה לאל חלאיפי

ב"לה פריזיאן" חשפו שהסופרסטאר הצרפתי ונשיא פריז סן ז'רמן התווכחו לפני משחק הפרידה של החלוץ, וגרמו לדחיית החימום. כל הפרטים בפנים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.5/ספורט1

הודעת הפרידה של קיליאן אמבפה לא הדהימה אף אוהד כדורגל באירופה שיודע שבכל השנים האחרונות, החלוץ הצרפתי של פריז סן ז'רמן חשק וקושר למעבר הגיוני לריאל מדריד. משחק הפרידה שלו מהפארק דה פראנס והקהל הביתי לא הסתיים בטעם טוב מדי עם הפסד 3:1 לטולוז, ועל אף התפאורה שהוכנה עבור הסופרסטאר, הוא זכה לשריקות בוז מחלק מהאוהדים של פריז. כעת, מתברר שגם מאחורי הקלעים התרחשה דרמה גדולה לפני שריקת הפתיחה.

ב"לה פריזיאן" חשפו שבין אמבפה לנשיאה של פריז סן ז'רמן, נאסר אל חלאיפי, נוצר ויכוח גדול שגרם לעיכוב החימום של הקבוצה הצרפתית. לפי הדיווח בצרפת, החלוץ הצרפתי והנשיא התבודדו באזורי חדרי ההלבשה, כשאל חלאיפי זעם על כך שאמבפה לא ציין אותו בסרטון הפרידה שלו מהמועדון, ובין השניים הפך הויכוח ל"קולני במיוחד". עוד לפני הריב, אל חלאיפי כעס על ההחלטה של אמבפה לעזוב ורצה להרוויח עליו סכום משמעותי.

קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן. GettyImages
פרידה בטעם חמוץ? אמבפה/GettyImages

אמבפה צפוי לחתום בשבועות הקרובים בריאל מדריד, כשהוא אחרי 307 הופעות במדי פ.ס.ז', בהן רשם 256 שערים, 108 בישולים ו-14 תארים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully