וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לריאל מדריד: קיליאן אמבפה הודיע על עזיבת פריז סן ז'רמן

החלוץ השתמש ברשתות החברתיות כדי לבשר לאוהדים על החלטתו לעבור לקבוצה חדשה בסיום העונה: "לא חשבתי שאעזוב את המדינה ואת כל מה שאני מכיר, אבל אחרי שבע שנים אני צריך אתגר חדש". על פי הפרסומים, הבלאנקוס יכריזו על הגעתו בחודש הקרוב

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.5/ספורט1

זה כבר לא מפתיע אף אחד, זה דיי ברור כבר מספר שבועות אם לא חודשים, אבל הערב (שישי) זה הפך לרשמי: קיליאן אמבפה הודיע על החלטתו לעזוב את פריז סן ז'רמן בסיום העונה. הכוכב הגדול של צרפת החליט שבגיל 25, הגיע זמנו לנסות את מזלו מחוץ למדינה - וסביר להניח שבקרוב יחתום בריאל מדריד, שעל פי הדיווחים תכריז על הגעתו לכל המאוחר בחודש הבא, אחרי גמר ליגת האלופות.

כזכור, אמבפה כבר היה על סף מעבר לריאל מדריד בקיץ 2022, אלא שאז הופעלו עליו לחצים אדירים, כולל מנשיא צרפת עמנואל מקרון, והוא בסופו של דבר חתם על הארכת חוזה בפריז סן ז'רמן. בפריז קיוו שלכל הפחות יסיים את חוזהו שעל פי ההודעה בזמנו היה עד 2025, אלא שאמבפה ניצל אופציה שהייתה בסיכום ביניהם על סיום ההתקשרות שנה קודם לכן ויעזוב בסוף החודש.

קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן. GettyImages
בקרוב ילבש לבן, כנראה. אמבפה/GettyImages

הודעת הפרידה של אמבפה מפריז סן ז'רמן

"תמיד אמרתי לכם שכשיגיע הזמן אני אדבר איתם", אמר אמבפה בסרטון שהעלה לרשתות החברתיות, "לכן אני רוצה להודיע שהעונה הזו היא האחרונה שלי במועדון ושלא אאריך את החוזה בפריז סן ז'רמן. אשחק את המשחק האחרון שלי בפארק דה פראנס ביום ראשון וההרפתקה תסתיים בעוד מספר שבועות. במשך השנים זה היה כבוד גדול להיות חלק מאחד המועדונים הכי טובים בעולם, שבזכותו שיחקתי עם כמה משחקנים הכי טובים בהיסטוריה, התנסיתי ברמות הכי גבוהות וניתנה לי ההזדמנות להיות חלק מקבוצה גדולה ולצמוח ככדורגלן".

"זו החלטה קשה, אף פעם לא חשבתי שאעזוב את צרפת, את הליגה, את כל מה שאני מכיר, אבל אני חושב שאני צריך את זה, אני זקוק לאתגר חדש אחרי שבע שנים. היו לנו עליות ומורדות, אבל אני לא מתחרט על דבר. לא אהיה יותר שחקן פריז סן ז'רמן, אבל תמיד אוהד את הקבוצה ואעקוב אחריה", הוסיף הכוכב.

כזכור, בכלי התקשורת בצרפת פורסם כבר בחודש פברואר על כך שאמבפה מסר את החלטתו לנשיא נאסר אל חלאיפי ושהאחרון גם הודיע על דבר העזיבה של הכוכב ליועץ לואיס קמפוס ולמאמן לואיס אנריקה, שסיפסל את אמבפה לא מעט בשבועות האחרונים - רק לא במשחקי ליגת האלופות, מפעל שממנו פ.ס.ז' הודחה השבוע אחרי הפסד נוסף לבורוסיה דורטמונד. הוא יעזוב את פ.ס.ז' אחרי 306 הופעות בכל המסגרות, 255 שערים, 108 בישולים ו-14 תארים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully