וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך להתחשבן: לואיס אנריקה הסביר מדוע לא הוציא את אמבפה

המאמן, שצפוי להאריך חוזה בפ.ס.ז', העדיף לעקוץ מאשר לחלוק כבוד לחלוץ שנפרד, ושכח גם את נבאס. וגם: שריקות הבוז ויחס הקהל לכוכב

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.5/ספורט1

עדיין נשארו לו שלושה משחקים במדי פריז סן ז'רמן, אבל הדרך בה קיליאן אמבפה עוזב את הקבוצה בה שיחק בשבע השנים האחרונות לא אלגנטית במיוחד, וגם ערב הפרידה שלו מאצטדיון הפארק דה פראנס נראה די עגום. החלוץ אמנם זכה לתפאורה מרהיבה שהוצגה לכבודו ביציע האולטראס, אולם בצרפת טוענים כי הדעות בתוך ארגון האוהדים "קולקטיף" היו חלוקות בנוגע לאופן הפרידה מאמבפה וחלק מהאוהדים סירבו להשתתף בהכנת התפאורה.

זאת, כמובן, בנוסף לשריקות הבוז שנשמעו מאזורים אחרים באצטדיון כשהכרוז קרא בשמו של השחקן במהלך החימום. ואחרי הכל, אף שהכוכב כבש כבר בדקה השמינית, זה נגמר בהפסד 3:1 מביך לטולוז, שהעיב על טקס חגיגת האליפות והתואר ה-50 בתולדות המועדון.

מי שלא נראה להוט לחלוק כבוד לאמבפה הוא לואיס אנריקה, שכלפי חוץ מחמיא לכוכב, אבל מנגד ממשיך להתחשבן. המאמן החליט שלא להחליף את אמבפה בדקות הסיום, למרות שהמשחק היה לפרוטוקול בלבד, וכך מנע ממנו את הסטנדינג אוביישן המסורתי.

כזכור, לאורך העונה היו משחקים רבים שבהם לואיס אנריקה לא העניק לאמבפה 90 דקות, בין אם החליף אותו או העלה אותו מהספסל. אמש הוא עדיף לנצל את הסיטואציה לעקיצה נוספת כלפי מבקריו, וכשנשאל במסיבת העיתונאים מדוע לא הוציא את אמבפה, הוא השיב: "בכל פעם שהוצאתי אותו, זה גרם לסערה ואנשים התעצבנו. אם הייתי מוציא אותו בדקה 85, היו באים אליי בטענות".

שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
פרידה חמוצה. אמבפה בטקס ההנפה/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

אגב, גם קיילור נבאס לא זכה למחווה מצד המאמן. השוער בן ה-37 מסיים חוזה בסוף העונה ואתמול הצהיר רשמית שלא ימשיך בפריז סן ז'רמן. האוהדים הריעו במהלך החימום למי שזכה עם הקבוצה בשלוש אליפויות, בין היתר, אבל לואיס אנריקה העלה בהרכב את השוער השלישי ארנאו טנאס, ובסיום אמר: "נבאס? לא ידעתי שהוא עוזב ושזה המשחק האחרון שלו בפארק דה פראנס. אני מחליט לפי מה שהכי טוב לקבוצה".

אמבפה דווקא פרגן לשוער וניגש לספסל כדי לחבק אותו אחרי שהבקיע. בריאיון ל"קנאל פלוס" בטלוויזיה הצרפתית, לואיס אנריקה טען: "אין לי דבר אחד שלילי לומר על קיליאן. אין לי שום דבר נגדו. הוא היה באמת מושלם, ההתנהלות שלו מצוינת".

המאמן נשאל גם אם הוא מצטער ששמע שריקות בוז מהקהל נגד החלוץ, וענה: "לא שמעתי בוז. שמעתי כפיים, שירים. זו הוקרה שקיליאן אמבפה ראוי לה. הוא אגדת מועדון, למרות שהוא צעיר. ראיתי את התפאורה והיא מאוד מצאה חן בעיניי. אני מאוד שמח שנפרדו ממנו ככה, בהכרה שכזאת. מהבחינה הזאת זה היה ערב מושלם. יש לו עוד כמה משחקים בפריז סן ז'רמן, אבל אני מאחל לו את הטוב ביותר בהמשך הקריירה. היה תענוג לאמן אותו, הוא שחקן למופת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בינתיים, ב"קנאל פלוס" טוענים שלואיס אנריקה בדרך להאריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן. המאמן חתום עד סוף העונה הבאה, אבל לפי הדיווח בצרפת המגעים בינו למועדון יואצו בחודש הבא והספרדי צפוי להישאר על הקווים מעבר ל-2025.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully