וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שהובסו בדרבי, אוהדי בית"ר חגגו את הירידה של הפועל ת"א: "פתטי"

עודכן לאחרונה: 11.5.2024 / 23:47

אין מתוקה כמו שמחה לאיד? על אף שבית"ר ירושלים הושפלה עם 3:0 מול הפועל ירושלים, אוהדיה צהלו והקניטו את אבוקסיס

תקציר: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים 0:3/ספורט1

הפועל תל אביב עברה הערב (שבת) את אחד הימים העצובים ב-100 שנותיה, כשירדה לליגה הלאומית בפעם השלישית בתולדותיה אחרי שהפסידה 2:0 למ.ס. אשדוד - וכצפוי, יריבותיה הגדולות שמחו לאידם של האדומים על מפלתם. כ-25 אלף אוהדי הפועל תל אביב הגיעו הערב לבלומפילד בתקווה לצפות בניצחון ב"משחק העונה של התחתית", אבל ברגע האמת הפועל תל אביב קפאה תחת הלחץ, עד להפסד הכואב.

אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
היו חותמים מראש על תבוסה בדרבי תמורת ירידת ליגה של הפועל? אוהדי בית"ר/קובי אליהו

מי שחגגו את הירידה, בין השאר, היו אוהדי בית"ר ירושלים. הקבוצה שלהם אומנם ספגה הפסד משפיל בדרבי, 3:0 להפועל ירושלים בפלייאוף התחתון, אבל למרות ההפסד הכוכב ליריבה העירונית, אוהדי בית"ר נראו צוהלים ביציע למשמע הירידה של האדומים.

מי שעקץ את אוהדי בית"ר היה העיתונאי והמגיש חיים לוינסון, אוהד הפועל ירושלים, שצייץ בטוויטר: "הכי פתטי שראיתי: קבוצה שפעם הייתה אימפריה מקבלת שלוש בדרבי והאוהדים שלה נשארים בטדי לחגוג את הירידה של הפועל תל אביב".

עוד בוואלה!

להתרגל אלייך שוב: ירידות הליגה של שחקני הפועל תל אביב

לכתבה המלאה

יש לציין שמעבר ליריבות הגדולה בין בית"ר להפועל תל אביב, השנה נוספה לה גם פרשת יוסי אבוקסיס, שנטש את בית"ר באמצע העונה ועזב להפועל תל אביב - ולמעשה היה אחד האחראים הגדולים לירידה שלה, עם עשרה משחקים שבהם אימן ובחמישה מהם האדומים הפסידו. וכך, כצפוי, גם כלפי אבוקסיס נרשמה לא מעט שמחה לאיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully