וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתרגל אלייך שוב: ירידות הליגה של שחקני הפועל תל אביב

מורגן שוב ירד בבלומפילד, זובאס ואלטמן נשרו בפעם השלישית בקריירה וגם לגנאים, בלוריאן, צ'יבוטה ולאיוס זו לא הפעם הראשונה

תקציר: הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד 2:0/ספורט1

הפועל תל אביב הפסידה הערב (שבת) 2:0 למ.ס. אשדוד וירדה לליגת המשנה בפעם השלישית בהיסטוריה של המועדון. האדומים נשרו ב-1988/89 וב-2016/17, והערב רשמו פרק עגום נוסף. 10 משחקים רצופים ללא ניצחון תחת יוסי אבוקסיס סימנו להפועל תל אביב את הדרך למטה וההידרדרות הסתיימה עם ירידה כשנותר מחזור אחד לסיום העונה.

עבור השחקנים הצעירים של הפועל תל אביב, שעלו לבוגרים לפני שנה-שנתיים, זו כמובן ירידת ליגה ראשונה. גם דן איינבינדר נשר בפעם הראשונה, אבל לרוב השחקנים האחרים כבר כתוב בקורות החיים צמד המילים "ירידת ליגה".

צפו בתגובות בהפועל תל אביב אחרי הירידה לליגה הלאומית

התגובות אחרי ירידת הליגה של הפועל תל אביב בסיום ההפסד 2:0 מול מ.ס. אשדוד/ספורט1
שחקן הפועל תל אביב דן איינבינדר, אחרי ירידת הליגה. דני מרון
ירידה ראשונה בקריירה. איינבינדר/דני מרון

אמיליוס זובאס - השוער הליטאי עדיין לא ירד ליגה בישראל, אבל יש לו שתיים ברזומה. בעונת 2014/15 שיחק בבלחטוב כשזו סיימה במקום האחרון בפולין ורשם ירידה ראשונה בקריירה. עונה לאחר מכן, 2015/16, עמד בין הקורות של פודבסקידז'ה ושוב סיים במקום האחרון ונשר לליגת המשנה. קצת לאחר מכן הצטרף לבני יהודה.

זיו מורגן - הבלם/מגן בן ה-24 רשם ירידת ליגה כואבת בעונה שעברה, בבלומפילד, מול הפועל תל אביב. מורגן שיחק 90 דקות במדי עירוני קרית שמונה במחזור הלפני אחרון בעונה שעברה, כשהקבוצה שלו איבדה יתרון 0:2 מול האדומים, נפרדה מהם ב-2:2 ונפרדה גם מליגת העל. היום הוא שוב ירד בבלומפילד, שוב במחזור הלפני אחרון.

אור בלוריאן - כמו מורגן, גם בלוריאן בן ה-24 רשם ירידה שנייה בקריירה. הבלם שהתחיל את דרכו במכבי פתח תקוה בליגה הלאומית בעונת 2019/20, נשר מליגת העל עם המלאבסים בעונת 2021/22.

שחקן מ.ס. אשדוד, מוחמד כנעאן, מול שחקן הפועל תל אביב זיו מורגן. דני מרון
מורגן ירד בבלומפילד גם בעונה שעברה, גם אז במחזור הלפני אחרון/דני מרון

בריאן פאסי - בדומה לחברו למרכז ההגנה, זיו מורגן, גם הבלם הצרפתי-קונגולזי ירד שנה שנייה ברציפות. בעונה שעברה פאסי שיחק בניור שירדה מהליגה השנייה לליגה השלישית בצרפת.

איאהב גנאים - הקשר האחורי שהגיע להפועל תל אביב בינואר מאקטובה הקזחית, שותף ב-25 משחקים בעונת הירידה של בני סכנין ב-2018/19. גם הוא הגיע הערב לדאבל.

אליאן רוחנא - הקשר בן ה-26 אף פעם לא ירד מליגת העל, הרי הוא בקושי שיחק בה, אבל יש לו ברזומה ירידה מהליגה הלאומית. בעונת 2017/18 רוחנא שיחק בעירוני נשר שסיימה במקום האחרון בליגת המשנה וירדה לליגה א'. עונה לאחר מכן ניצל מירידה שנייה ברציפות כשהפועל עכו ניצחה את מכבי הרצליה בפלייאוף.

שחקן הפועל תל אביב איהאב גנאים, אחרי ירידת הליגה. דני מרון
ירד ב-2019 ועכשיו ב-2024. גנאים/דני מרון

עומרי אלטמן - השריד היחיד מעונת הירידה הקודמת של הפועל תל אביב, 2016/17. החלוץ בן ה-30 נשר בפעם השלישית בקריירה. בעונת 2014/15 ירד ללאומית עם הפועל פתח תקוה ושנתיים לאחר מכן עשה את זה כאמור עם האדומים, בעונה בה הופחתו ממאזנם 9 נקודות.

הישאם לאיוס - שחקן הכנף הכישרוני כבר ירד ליגה, הרחק מישראל. בעונת 2019/20 לאיוס רשם 6 הופעות בקרפטי לבוב האוקראינית, בעונה שהסתיימה מבחינתה בפירוק בצל הקורונה - וירידת ליגה.

מאוויס צ'יבוטה - עונת 2016/17 ממשיכה לככב עם החלוץ ששיחק אז כמושאל ממכבי תל אביב להפועל כפר סבא. הירוקים ניצחו בשלושת המחזורים האחרונים של העונה, אבל סיימו נקודה מתחת לקו האדום וצ'יבוטה רשם ירידה ראשונה בקריירה. ביחד עם הפועל כפר סבא, ירדה כאמור הפועל תל אביב.

שחקן הפועל תל אביב, אור בלוריאן, אחרי ירידת הליגה. דני מרון
גם לבלוריאן זו ירידה שנייה/דני מרון
שחקני הפועל תל אביב, הישאם לאיוס, מאוויס צ'יבוטה, טל ארצ'ל. דני מרון
לאיוס כבר ירד ליגה באוקראינה, צ'יבוטה נשר עם הפועל כפר סבא/דני מרון

במחזור הסיום הפועל תל אביב תתארח אצל הפועל חדרה למשחק לפרוטוקול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully