וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי לוי: "מצדיע לשחקני אשדוד, הגענו כאילו הזמינו אותנו לאירוע"

עודכן לאחרונה: 11.5.2024 / 21:34

מ.ס. אשדוד חגגה הישארות עם ניצחון סנסציוני בבלומפילד על הפועל תל אביב, המאמן: "תחושות מדהימות, ידעתי שהקהל הזה יכול לעזור לנו"

התגובות אחרי ירידת הליגה של הפועל תל אביב בסיום ההפסד 2:0 מול מ.ס. אשדוד/ספורט1

הכותרת הגדולה היא שהפועל תל אביב ירדה הערב (שבת) לליגת המשנה בפעם השלישית בתולדותיה, אבל מבחינת מ.ס. אשדוד הסיפור האמיתי הוא ההישרדות המדהימה של הקבוצה מעיר הנמל. כשנותר מחזור אחד לסיום העונה, לעיני יותר מ-25 אלף צופים ב"משחק העונה של התחתית" בבלומפילד, אשדוד ניצחה 0:2 את הפועל תל אביב, ורשמה קאמבק מופלא, אחרי שכבר נחשבה ליורדת הבטוחה, אחרי עונה קשה שכללה קשיים בלתי נגמרים על רקע ההפצצות על העיר ונדידה בין אצטדיונים.

מאמן מ.ס. אשדוד אלי לוי. דני מרון
מגיע לו. אלי לוי/דני מרון

בסיום הייתה תקרית בין ג'קי בן זקן והמאבטחים ליד הספסל של אשדוד, לאחר שלא נתנו לו לרדת לדשא, אבל בסופו של דבר הוא זכה לחבק את המאמן ולחגוג עמו.

אלי לוי הנרגש אמר בסיום: "תחושות מדהימות, עלינו מול 30 אלף צופים כאילו הזמינו אותנו לאירוע. אמרתי לשחקנים שהקהל הזה יכול לעזור לנו, עם אווירה מיוחדת, והשחקנים נתנו פה הופעה, אני מוריד בפניהם את הכובע, מגיעות להם כל המחמאות, הם השאירו אותנו בליגה.

שחקני מ.ס. אשדוד. דני מרון
עונה קשה נגמרה בצורה מתוקה. אשדוד/דני מרון

"ספקות לגביי? אף פעם לא היו. סמכו עליי מהיום הראשון. לא פשוט לקבל אמון כזה מההנהלה, גם כשהפסדנו 6 משחקים רצוף. העריכו את העבודה שלי, הבטחתי לג'קי שלא אאכזב אותו, ושמח שהצלחנו לעשות את זה. באנו לשחק כדורגל, אמרתי לשחקנים שנבוא שקטים, רגועים, ממשומעים, לעמוד נכון טקטית, וזה מגיע לנו".

עוד בוואלה!

טועמה בכה עם הירידה: "הפועל תחזור לימים היפים. כואב על הקהל"

לכתבה המלאה

חמודי כנעאן: "תחושה של סגירת מעגל. הייתה עונה קשה מאוד, שמח שסגרנו אותה בצורה הכי יפה שיש. אי אפשר לתאר את זה במילים, זו פשוט שמחה. מבחינה אישית הייתה שנה לא פשוטה, קשה מאוד, עם הרבה קשיים בדרך, ידעתי שאצטרך להיות מוכן למאני טיים כשהקבוצה צריכה אותי, ושמח שחזרתי למשחק החשוב הזה ועמדונו במטרה. בשלוש השנים האחרונות לא היה לנו מאבק הישרדות כזה, השנה לא הלך לנו, היו הרבה שינויים ופצעיעות, אבל גם הפעם הראינו אופי והצלחנו לשרוד".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully