וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טועמה בכה עם הירידה: "הפועל תחזור לימים היפים. כואב על הקהל"

מאמן הפועל תל אביב התנצל בפני האוהדים: "לא מעניין אותי אף אחד אחר, נשוב חזקים יותר. מגיע לקהל הרבה יותר". הקהל האדום זעם וקרא: "השחקנים יא בני זו*ות", ומאות מחוץ לחדרי ההלבשה המתינו לשחקנים, כששניים ניסו לפרוץ

תקציר: הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד 2:0/ספורט1

שש עונות ברציפות בליגת העל, רובן היו במאבקי התחתית, הסתיימו הערב (שבת) עבור הפועל תל אביב שירדה באופן רשמי לליגה הלאומית אחרי הפסד 2:0 למ.ס. אשדוד, בפעם השלישית בתולדותיה. גם 25,179 אוהדים שפקדו את איצטדיון בלומפילד לא הצליחו לסייע לאדומים לשרוד בליגה ביכולת לא מספיק טובה, כשההפסד בשילוב הניצחון של הפועל חדרה חרץ את גורלה של הקבוצה של סלים טועמה, שנאלץ לעבור לעמדת המאמן הראשי בעקבות פיטוריו של יוסי אבוקסיס. הפועל תל אביב מצטרפת רשמית להפועל פתח תקוה שכבר ירדה לליגת המשנה אחרי עונה אחת בלבד בליגת העל.

עם שריקת הסיום, טועמה ירד לחדר ההלבשה, ובוז צורם נשמע מהיציעים האדומים כשהשחקנים רצו לגשת לקהל, אבל האוהדים סימנו להם לא להגיע וקיללו: "השחקנים יא בני זו*ות". הקהל האדום ניסה לפרוץ למגרש והחלו עימותים עם המשטרה על הדשא. מאות אוהדים מחוץ לחדרי ההלבשה המתינו לשחקנים, כששניים ניסו לפרוץ ונהדפו.

צפו בתגובות בהפועל תל אביב אחרי הירידה לליגה הלאומית

התגובות אחרי ירידת הליגה של הפועל תל אביב בסיום ההפסד 2:0 מול מ.ס. אשדוד/ספורט1
שחקן הפועל תל אביב איהאב גנאים, אחרי ירידת הליגה. דני מרון
מרוסקים/דני מרון
שחקני הפועל תל אביב, הישאם לאיוס, מאוויס צ'יבוטה, טל ארצ'ל. דני מרון
הקהל לא קיבל אותם בסיום/דני מרון

טועמה התקשה לדבר בסיום והביע הרבה הזדהות עם הקהל: "אני שבור, לא האמנתי שזה מה שיהיה בסוף. חשבתי שנצליח במשימה הזאת, אבל עם כל הכבוד לא ירדנו היום. כדור השלג הזה התגלגל כל השנה הזאת. אין מה לעשות, זה הכדורגל וזה המצב. הכי כואב לי על הקהל, ראיתם איזה קהל הגיע היום. ראיתם איזה מועדון גדול זה. המסר שלי אך ורק לאוהדים, לא מעניין אותי אף אחד אחר. הפועל תל אביב זה מועדון של האוהדים היקרים והנפלאים האלה, היום הם עשו תצוגה מדהימה, מטורפת. כואב לי שככה זה הסתיים. אני רוצה לומר להם שאנחנו נחזור, וחזקים יותר. הפועל תחזור לימים היפים שלה, אנחנו נשתקם".

המאמן הזמני התייחס להמשך דרכו: "להישאר? הפועל תל אביב זה הבית שלי, החיים שלי. אני לא שווה בלי הפועל תל אביב. אנחנו נחזור, אני אהיה פה חלק מהשיקום כדי להחזיר את האוהדים הנפלאים האלה לימים הטובים שהם מכירים. מה צריך לשנות? אני משאיר לעצמי הרבה דברים, לא אחשוף מה היה טוב ומה לא. מי שינהל את המועדון בשנה הבאה צריך לעשות חריש עמוק בכל מה שקשור לבנייה של המועדון ולמה שצריך פה. מגיע לקהל הזה הרבה יותר. גם שנה שעברה סבלתי ממאבקי ירידה".

שחקן הפועל תל אביב דן איינבינדר, אחרי ירידת הליגה. דני מרון
"מגיע לקהל הזה הרבה יותר"/דני מרון
שחקן הפועל תל אביב איהאב גנאים, אחרי ירידת הליגה. דני מרון
דמעות של ירידה. גנאים/דני מרון

טועמה סיכם בפנייה לאוהדים: "בתור אוהד, גם לי נמאס. אני רוצה הפועל תל אביב אחרת, כזאת שמתחרה כמו מועדון אירופי לכל דבר ועניין. אנחנו צריכים לקבל את זה, נרד כמו גברים. האוהדים האלה המשיכו לתמוך גם אחרי שירדנו ליגה. אני מתנצל בפני האוהדים. הפועל תל אביב זה בית ומשפחה, זה ימשיך להיות ככה ושום דבר לא ישנה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully