וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגל חסר מאוד להפועל פ"ת בדרבי: "רוצים לסיים עונה עצובה בטעם טוב"

עודכן לאחרונה: 10.5.2024 / 18:58

לם יחסר בין היתר את אנטוניץ', קיניונס, גוזלן, שטיין ובראון, כשגם קומסון בספק: "גורלנו נחרץ, מקווה שנשמח את האוהדים" (שבת, 18:00, ספורט3). המארחת צפויה להמשיך עם הרכב זהה לזה שהביס את הפועל חדרה, טפר: "לזכות בתואר בעונה הראשונה שלי יהיה נחמד"

תקציר: הפועל פתח תקוה - מכבי פתח תקוה 2:2/ספורט1

מכבי פתח תקוה

מכבי פתח תקוה הבטיחה את הישארותה בליגת העל במחזור האחרון, וכעת היא שמה לעצמה למטרה לסיים את הפלייאוף התחתון עם שני ניצחונות לפני גמר גביע המדינה בסוף החודש נגד הפועל באר שבע.

המאמן רן קוז'וך, שצפוי לחתום בקרוב על הארכת חוזה לעונה נוספת, יחסר את לוקה שטור שעדיין מתאושש מפציעה וכן את הדר פוקס שסובל מקרע ברצועה הצידית בברכו וסיים את העונה. קוז'וך צפוי לפתוח בהרכב זהה לזה שעלה בניצחון על חדרה במחזור הקודם, כאשר השינויים עשויים להיות בעמדות המגנים וייתכן שתהיה רוטציה בין גיא דזנט ואלון אזוגי באגף ימין ובין ירדן כהן ואביב סלם באגף שמאל.

"בכל משחק שחקן בא כדי לנצח", אמר הקשר יונתן טפר, "ברור שהגביע יושב בראש, אמנם הוא בסוף העונה וזה יהיה המשחק האחרון, אבל יש תהליך עד לשם ואנחנו נרצה לנצח כל משחק, להיראות הכי טוב כשחקן וגם בתור קבוצה. בדרבי יש משהו מיוחד, אם זה הכבוד של העיר או האוהדים שמאוד רוצים לנצח וכמובן שאנחנו. אני מאמין שנצליח להביא את עצמנו למשחק הזה כי אנחנו רוצים לנצח, קודם כל בשבילנו ובשביל האוהדים והמועדון".

טפר סיפר מה למד במהלך העונה: "היו הרבה רגעים קשים העונה, מבחינה קבוצתית, שצריך לדעת לנתק ולבוא חדש. ללמוד איך להסתדר בחדר ההלבשה, איך אני מביא את עצמי לכל אימון ולכל משחק מחדש ומוכיח שמגיע לי לשחק. החבר'ה הוותיקים פה הם חבר'ה טובים ואנחנו מאוד מגובשים בחדר ההלבשה. זו עונה מיוחדת ואני שמח שאני מהווה חלק מרכזי בקבוצה. אשתדל לעשות את הכי טוב שלי, כי להשיג תואר בעונה הראשונה שלי בליגת העל זה יהיה נחמד".

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים עם אנאס מחאמיד. שלומי גבאי
קוז'וך צפוי להמשיך עם אותם 11 בהרכב/שלומי גבאי

הפועל פתח תקוה

אחרי ניצחון הבכורה בתקופתו של בני לם, בהפועל פתח תקוה רוצים לצלוח גם את הדרבי כדי לסיים עם טעם מעט טוב יותר בפה את הירידה לליגה הלאומית. המאמן יחסר מחר לא מעט שחקנים כאשר ניקו אנטוניץ' ויאן קיניוניס ייעדרו, וגם גילברט קומסון בספק גדול למשחק. בגזרת הישראלים ייעדרו שובל גוזלן, רז שטיין וסמואל בראון, וכמוהם כמובן גם איתי שכטר. "אין ספק שמדובר בסגל חסר מאוד אבל בסוף נבוא כדי לסיים בצורה טובה אחרי עונה קשה ועצובה מבחינתנו", אמר שחקן במועדון.

לם הוסיף: "אנחנו מגיעים עם חיסורים רבים למשחק, אבל ברור לנו שהמשחק תלוי ברצון ובהקרבה שנציג על המגרש. אמנם גורל העונה שלנו נחרץ, אבל אנחנו נרצה לעשות את הכל כדי לסיים את העונה בטעם טוב. עבדנו השבוע, התכוננו למשחק וליריבה ואני מקווה שנשמח את האוהדים מחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים. דני מרון
ניצחון בדרבי ימתיק את הגלולה/דני מרון

טריוויה

* בשמונת מפגשי הדרבי האחרונים בכל המסגרות, האורחת לא הצליחה לנצח. היו חמישה ניצחונות של המארחת (ארבעה של מכבי פתח תקוה) ושלוש תוצאות תיקו. ניצחון החוץ האחרון: 0:2 של מכבי בלאומית בספטמבר 2019.

* הניצחון האחרון של הפועל פתח תקוה בדרבי במסגרת ליגת העל היה 1:2 בדצמבר 2014, כאורחת. גם אז ירדה ללאומית.

* התיקו הביתי היחיד של מכבי פתח תקוה היה במחזור הראשון (1:1 מול הפועל ירושלים). מאז כל משחקיה הוכרעו: שמונה ניצחונות לעומת שבעה הפסדים.

* זו ההזדמנות האחרונה של הפועל פתח תקוה להשיג ניצחון חוץ העונה, וראשון בליגת העל מאז ה-2:4 באשדוד במאי 2015. היא צברה רק שש נקודות מתוך 48 אפשריות כאורחת.

* בני לם הפך למאמן הראשון אי פעם שעמד על הקווים משני צדי המתרס של הדרבי באותה עונה - קודם כמאמן מכבי (0:2 בסיבוב הראשון) ואז כמאמן הפועל (2:2 בסיבוב השני). את רן קוז'וך, שהחליף אותו במכבי נתניה אחרי ששימש כעוזרו ואז הגיע במקומו גם למכבי פתח תקוה, ניצח עם האחרונה 0:1 במחזור השביעי.

הרכבי הקבוצות

שופט: ארז פפיר
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 2205

במחזור הבא

פלייאוף עליון (שבת, 20:30):

בני סכנין - מכבי חיפה
מכבי תל אביב - הפועל באר שבע
מכבי בני ריינה - הפועל חיפה

פלייאוף תחתון:

שבת, 18:00: הפועל חדרה - הפועל תל אביב
שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים

ראשון, 20:00: הפועל פתח תקוה - מכבי נתניה

שני, 20:00: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully