וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולוניה התקרבה לליגת האלופות, מילאן הבטיחה את המקום השני

אנדוי ופוש קבעו 0:2 יוקרתי על נאפולי עם עלייה זמנית למקום השלישי. הרוסונרי התפוצצו עם 1:5 על קליארי שהסתבכה בתחתית

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.5/ספורט1

אינטר הוציאה לדרך את המחזור ה-36 בליגה האיטלקית בשישי בביקור אצל פרוזינונה שעוד נלחמת על חייה בסרייה א', אבל לא הצליחה להימנע מתבוסה מוחצת מול האלופה שהוציאה עצבים. הערב (שבת) בולוניה ניצחה את נאפולי ועשתה צעד משמעותי אל עבר הבטחת המקום בליגת האלופות בעונה הבאה, כשמילאן שכבר עשתה זאת, סיבכה את קליארי במאבקי התחתית עם 1:5 מהדהד.

שחקני בולוניה חוגגים. Francesco Pecoraro, GettyImages
בולוניה עם צעד גדול לעבר ליגת האלופות/GettyImages, Francesco Pecoraro

נאפולי - בולוניה 2:0

הרוסובלו קטעו בדיוק בזמן את הרצף השלילי של שמונה מפגשים עם נאפולי ללא ניצחון, ועשו צעד ענק לעבר העפלה ראשונה בהיסטוריה לליגת האלופות. מאז ה-7 במרץ 2010 לא קרה לתכולים שהם ספגו פעמיים ברבע השעה הראשונה של משחק ליגה, גם אז היריבה הייתה בולוניה. דן אנדוי (9) וסטפן פוש (12) היו אלה שהרשיתו לזכותה של המארחת, שאפילו עקפה לפחות זמנית את יובנטוס וסופרת שמונה משחקים רצופים ללא הפסד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

פרוזינונה - אינטר 5:0

שני הפסדים רצופים בליגה לא היו לנראזורי מאז אפריל 2023 ואחרי שנכנעו 1:0 לססואולו במשחק שהלהיט את מאבקי התחתית וספגו הפסד שני בלבד העונה בליגה, הם כבר לא נתנו לעצמם לפשל שוב והוציאו עצבים על פרוזינונה שנלחמת על חייה. המחצית הראשונה עוד עברה דיי בשקט מבחינת המקומיים והסתיימה ב-0:1 לאלופה הטרייה משער של דוידה פראטזי בדקה ה-19, אבל בחצי השני, כאשר המקומיים ניסו בכל כוחם לחזור למשחק, הנראזורי התפוצצו: תחילה כבש מרקו ארנאוטוביץ' בדקה ה-60 מבישול של פראטזי, טייז'ון ביוקנן עלה מהספסל וחמש דקות אחר כך הבקיע ועוד שלוש דקות עברו עד שגם לאוטרו מרטינס, שעלה מהספסל בדקה ה-64, הצטרף לחגיגה עם שער בדקה ה-80. מרכוס תוראם חזר להרכב ומצא גם כן את הרשת, קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-84 מבישול של מרטינס.

שחקני אינטר חוגגים. GettyImages
השכיחו את ההפסד בשבוע שעבר. הנראזורי חוגגים/GettyImages

מילאן - קליארי 1:5

סגנית המוליכה לא ניצחה כבר שישה משחקים בליגה, אבל קליארי היא היריבה האהובה עליה והקבוצה שאותה ניצחה יותר פעמים מכל אחת אחרת בסרייה א', וגם הערב זה לא היה שונה עם חמישייה לרשת של הקבוצה שהסתבכה במאבקי התחתית. זה התחיל עם השער של איסמעל בנאסר בדקה ה-36 והמשיך עם ביצוע יפה של כריסטיאן פוליסיץ' בדקה ה-59. נתיאן ננדס הלחיץ את היושבים בסן סירו עם שער מצמק אחרי 4 דקות, אך טיג'אני ריינדרס הפגיז את השלישי של מילאן בדקה ה-74 ושערים נוספים של רפאל לאאו בדקה ה-83 ושל פוליסיץ' שהשלים צמד בדקה ה-87, קבעו 1:5 מהדהד עם הבטחת המקום השני בטבלה.

כריסטיאן פוליסיץ' מילאן. GettyImages
קטעו את הרצף השלילי. פוליסיץ'/GettyImages

יום ראשון באיטליה:

לאציו - אמפולי (13:30, ספורט4)
גנואה - ססואולו (16:00)
ורונה - טורינו (16:00)
יובנטוס - סלרניטנה (19:00)
אטאלנטה - רומא (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully