וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקו נשאר להשגחה בבית החולים, התקרבות נוספת בין מימר לבסול

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 16:32

שחקן הפועל באר שבע שחש ברע ופונה מהאימון באמבונלס, העביר את הלילה בסורוקה ויעבור סדרת בדיקות. פגישה חיובית בין מאמן בני ריינה לבעלים כחלק המו"מ להארכת החוזה (חמישי, 19:30, ספורט2)

תקציר: בני ריינה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

הפועל באר שבע

אנדרה פוקו נשאר להשגחה הלילה (בין שלישי לרביעי) בבית החולים סורוקה והיום ימשיך בסדרת הבדיקות המתוכננות לו, כדי לנסות ולאבחן מדוע חש כל כך רע אתמול באימון ונאלץ להתפנות באמבולנס. ללא פוקו ושחקנים רבים אחרים, תנסה מחר הפועל באר שבע לנצח בבית את מכבי בני ריינה ולשמור על פער סביר מהפועל חיפה שדולקת אחריה ומנסה לנשל אותה מהמקום השלישי בטבלה, כדי להבטיח לעצמה כרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג.

לאליניב ברדה כאמור חוסרים רבים מחר. הלדר לופס ואיתן טיבי מורחקים, עדן שמיר מוצהב ויש גם פצועים חדשים כמו ארתור שושנאצ'ב ושחקנים ותיקים יותר כמו שי אליאס, שלא שיחק גם במחזור הקודם, מריאנו באריירו שנותח וסיים את העונה וגיא בדש שעוד לא כשיר. מקסימו לוי, הראל שלום ואיאד אבו עביד אמורים לפתוח בקו ההגנה החסר.

מקסימו לוי שחקן הפועל באר שבע בחימום. דני מרון
יפתח בעמדת המגן. מקסימו לוי/דני מרון

מכבי בני ריינה

מכבי בני ריינה תנסה להתאושש מה-5:1 ממכבי חיפה כשתתארח בטרנר. שרון מימר יגיע לבירת הנגב עם סגל קצר במיוחד, בעקבות היעדרותם של פרדי ורגאס, עמית מאיר ומוחמד אוסמן המוצהבים, שמצטרפים אל הפצועים נאעל חוטבא ועבדאללה ג'אבר.

לצד ההכנות למשחק בבאר שבע, נערכה אתמול פגישה נוספת בין הבעלים סעיד בסול ובין המאמן שרון מימר, כאשר שני הצדדים מדווחים על פגישה חיובית מאוד, אחריה התברר שנרשמה התקרבות ממשית בין הצדדי בכל הנוגע להארכת חוזהו של מימר גם לעונה הבאה.

"יוצאים למשחק מול קבוצה מאוד חזקה בבית שלה, שעשתה תוצאות מצוינות אצלה בבית", אמר מימר לקראת המשחק מחר. "מדובר באחת משלוש הקבוצות הגדולות וזה אתגר גדול בשבילנו. אנחנו רוצים לחזור למסלול הניצחונות ולעשות משחק טוב, כדי לסיים את העונה הכי טוב שאפשר".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
פגישה חיובית עם הבעלים. מימר/מאור אלקסלסי

טריוויה

* הפועל באר שבע היא קבוצת הבית הטובה בליגה (38 נקודות מ-48 אפשריות). יש לה חמישה ניצחונות רצופים בטרנר ו-11 משחקים ללא הפסד, מאז שמכבי תל אביב ניצחה שם 0:1 ב-20 בדצמבר.

* ה-0:1 הביתי בחודש שעבר היה הניצחון הראשון אי פעם של בני ריינה על הפועל באר שבע, וכעת היא תנסה להשיג מולה נקודות חוץ היסטוריות (אחרי שני הפסדים).

* אותו ניצחון היה גם הראשון של שרון מימר על הקבוצה בה שימש כעוזר מאמן של ברק בכר. לפני כן היו לו 13 הפסדים וחמש תוצאות תיקו כמאמן מול באר שבע בליגה.

* בני ריינה נותרה הקבוצה היחידה שלא נשרק לזכותה פנדל העונה. הפנדל האחרון היה של מארק קוסטה, שקבע 0:1 בפתח תקוה מול בית"ר ירושלים בפלייאוף התחתון לפני שנה.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לוי
אצטדיון: טרנר
קהל: 7308

משחקי שבת:

18:00: הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד (ספורט4)
18:00: מכבי פתח תקוה - הפועל פתח תקוה (ספורט3)
18:00: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים (ספורט2)
18:00: מכבי נתניה - הפועל חדרה
20:30: מכבי חיפה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully