וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א בעננים: "כלום לא משתווה לזה". אופטימיות קלה לגבי בולדווין

1.5.2024 / 6:05

אחרי משחק גדול וסיום "לא יפה" אך מתוק, השחקנים מנסים לרדת לקרקע ולבוא מוכנים למשחק 4 במטרה "לסגור את הסיפור" מול פנאתינייקוס. בקבוצה מקווים שבולדווין יערוך אימון מלא ויוכל לשחק בחמישי: "יש לו רצון גדול לחזור, והוא לא רחוק מזה"

שירת אוהדי מכבי תל אביב נגד דימיטריס ינאקופולוס הבעלים של פנאתינייקוס/.

מכבי תל אביב רחוקה 40 דקות מחזרה לפיינל פור לראשונה מאז שנת 2014. הצהובים גברו אמש (שלישי) 83:85 על פנאתינייקוס במשחק השלישי בסדרת רבע גמר הפלייאוף ועלו ל-1:2 בסדרה ומחר (21:45) הם ינסו להשלים את העבודה בפיוניר שבבלגרד מול לפחות אלף צופים שדחפו אותה לניצחון גם אמש.

ללא ווייד בולדווין שנעדר משחק שני ברציפות, הצליחה מכבי להמם את פאו בפתיחה עם דקות מצוינות של בונזי קולסון, ג'וש ניבו וגם רומן סורקין, הובילה ב-15 הפרש לקראת המחצית וירדה ביתרון מאכזב של 9 בלבד אחרי 20 דקות. בפתיחת המחצית השנייה המומנטום עם ניבו המשיך, מכבי ברחה ליתרון 18 ונראתה בשליטה מוחלטת על המשחק, אלא שפאו חזרה והורידה את ההפרש עד ל-8. הצהובים הגיבו ועלו ליתרון 11, 3 דקות לסיום, אלא שקנדריק נאן בסדרת קליעות מדהימה השווה את המשחק רק כדי שלורנזו בראון מקו העונשין ייתן למכבי את הניצחון.

ניבו קבע שיא קריירה ביורוליג עם 22 נקודות ו-9 ריבאונדים, כשלורנזו בראון לוקח אחריות בסיום המשחק ומסיים עם 16 נקודות ו-8 אסיסטים. בונזי קולסון תרם 13 נקודות וחסיאל ריברו וג'יימס ווב קלעו 8 כל אחד. לתמיר בלאט היה משחק חלש עם 2 נקודות והפלוס מינוס הכי גרוע במכבי עם 14-, אבל גם עם 6 אסיסטים.

בסיום המשחק חגגו שחקני הקבוצה עם אלף האוהדים שנכנסו לפיוניר, בזמן שהקבוצה היריבה זעמה באזור חדרי ההלבשה על השופטים. לאחר מכן הוציא הבעלים של פאו דימיטריס ינאקופולוס סדרת סרטונים ובה הוא מביע את זעמו על השופטים.

שחקן מכבי תל אביב ג'וש ניבו. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
הופעת ענק. ניבו/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

הכל על הניצחון הדרמטי של מכבי תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

למרות איבוד היתרון, חדר ההלבשה של מכבי היה מאושר, כמו חדר הלבשה שרחוק 40 דקות מהישג מרשים מאוד. "יש לנו עוד משחק אחד, אבל זה לא נגמר. צריכים לתת קרדיט לפאו, הם הראו מלחמה, אבל אנחנו צריכים להתמקד בעצמנו, לראות וידאו ולהבין מה אנחנו יכולים לעשות טוב יותר לקראת המשחק ביום חמישי. לקוות שנוכל לסגור את הסדרה בחמישי", אמר בונזי קולסון וניסה להסביר מה קרה לקבוצתו, "זה היה מאבק, יש להם הרבה שחקנים מוכשרים שקלעו זריקות גדולות וצריך לתת להם כבוד, אנחנו צריכים לדבוק בעקרונות שלנו. הם יעשו ריצות, אבל כל עוד נגיב לריצות שלהם, נשחק אגרסיבי כמו ששיחקנו היום, זה יהיה טוב בשבילנו".

קולסון, שהחיבור שלו עם הקהל ידוע מתחילת העונה, סיפר על התחושה לשחק בפיוניר מול אלף אוהדים רעשנים בצהוב, "האנרגיה של הקהל הזה, אי אפשר להשוות אותו. אני רוצה להודות לאוהדים שלנו ולמשטרת סרביה שאיפשרה להם להגיע לכאן, טוב שהם היו וטוב שיהיו איתנו גם בחמישי".

ג'וש ניבו שהצטיין סיפר: "זה הרגיש פשוט נהדר לנצח. הובלנו כבר בהפרש מאוד גדול ואז הם הצליחו לחזור, אבל כקבוצה הכי חשוב שסיימנו את המשחק הזה עם הניצחון, אפילו אם זה לא היה יפה בדברים מסוימים. הדבר הכי גדול עבורנו זה הניצחון. המפתח למשחק הרביעי הוא פשוט להביא את עצמנו לפרקט ולתת את הכל. אני יודע כמה אנחנו רוצים לנצח את המשחק הזה, אז אנחנו רק צריכים לשלוט ברגשות שלנו ולהביא את כל מה שאנחנו יכולים להביא לפרקט. האוהדים פשוט היו נהדרים הערב, אנחנו באמת רוצים להודות להם על על התמיכה שלהם. הם טסו עד לבלגרד ואנחנו באמת צריכים אותם כדי שנוכל להשלים את המשימה ולעלות לפיינל פור".

אנטוניוס קליבלנד הודה כי הוא לא יודע מה הוא וחבריו יצטרכו לעשות מול קנדריק נאן במשחק הבא וסיפר: "ארבע הדקות האחרונות גרמו לנו לאבד כמה כדורים, נאן קלע זריקות גדולות, הם היו נואשים וחזרו למשחק. כדורסל זה משחק של ריצות, וזה היה משחק בין שתי קבוצות טובות שרצו אחת מול השנייה".

שחקני מכבי תל אביב בונזי קולסון, ג'וש ניבו. Djordje Kostic, אתר רשמי
התגעגע לקהל. קולסון/אתר רשמי, Djordje Kostic

מכבי תחזור היום להתאמן לקראת המשחק הרביעי בסדרה, כשהשחקנים יקבלו כמה שעות לנוח לפני שיעברו על וידאו עם טעויות מההתמודדות אמש ויקבלו את תוכנית המשחק של צוות האימון בראשות עודד קטש.

בניגוד למשחק אתמול, במכבי קיימת אופטימיות זהירה לגבי הסיכוי שבולדווין יוכל לשחק מחר. בולדווין לא היה יכול להתחמם אמש למרות סדרה של טיפולים ארוכה, והיום הוא ינסה לערוך אימון קצת יותר משמעותי, כשאחריו הצהובים יידעו טוב יותר מה הסיכוי לשתפו. "אופטימיות זו מילה גדולה בסיטואציה הזאת", אמר אחד מאנשי מכבי, "ווייד לא רחוק מלחזור, יש לו רצון גדול לעלות על המגרש, אבל הוא לא יעלה אם תהיה סכנה גדולה שהוא ייפצע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully