וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "זה היה משוגע בסוף". בראון: "מדהים, אנרגיה מחשמלת"

30.4.2024 / 22:14

מכבי תל אביב חגגה ניצחון דרמטי בבלגרד, המאמן מביט למשחק הרביעי: "אסור שיחזור התרחיש של משחק מספר 2". הרכז: "ניבו היה ענק, אמרנו שאנחנו הולכים להכות בחזרה"

לורנזו בראון מדבר אחרי ניצחונה של מכבי תל אביב במשחק השלישי מול פנאתינייקוס/אור שקדי

עוד ניצחון אחד - זה כל מה שצריכה מכבי תל אביב כדי לשוב לפיינל פור של היורוליג, עשור אחרי הזכייה האחרונה בתואר האירופי. הצהובים עלו הערב (שלישי) ליתרון 1:2 בסדרת רבע הגמר מול פנאתינייקוס, אחרי ניצחון "ביתי" 83:85 לעיני כ-1,000 אוהדים שהעניקו אווירה חמה גם באולם פיוניר בבלגרד וחזו בדרמת ענק שהוכרעה בשניות הסיום. החבורה של עודד קטש שלטה בצורה מוחלטת וכבר הובילה ב-18 נקודות במהלך הרבע השלישי, אבל קאמבק אדיר של פנאתינייקוס יצר מותחן אותו הכריע לורנזו בראון עם מהלך חכם ושתי קליעות עונשין 2.6 שניות לסיום.

ג'וש ניבו השווה שיא קריירה עם 22 נקודות ובראון חיפה על חסרונו של ווייד בולדווין הפצוע עם 16 משלו, כולל ברגעים בהם הצהובים היו תקועים. הוא גם היה שותף להגנה נהדרת על קוסטאס סלוקאס, שלא קלע אפילו נקודה אחרי שקבע שיא קריירה של 29 נקודות במשחק הקודם.

אם מכבי תל אביב תנצח, הסדרה תוכרע והיא תעלה כאמור לפיינל פור. אם פנאתינייקוס תנצח ביום חמישי ותשווה ל-2:2, המשחק המכריע ייערך ברביעי הבא באואקה באתונה.

עודד קטש אמר בסיום: "אני שמח מאוד, זה היה משוגע בסוף. הייתה להם ריצה ברבע הרביעי, הם שיחקו בקצב הנכון, קלעו זריקות מטורפות. שיחקנו נגד קבוצה טובה, יש להם הרבה איכות. בכללי הגיע לנו לנצח. אני גאה על איך שהגבנו למשחק השני, היינו אגרסיביים ובפוקוס. מצאנו את הדרך לקלוע דרך השיטה שלנו. אני שמח בשביל השחקנים וגאה בהם. הגענו עם אנרגיות גבוהות, שיחקנו הגנה מצוינת למשך כל ארבעת הרבעים. אנחנו נרגשים, שמחים להיות פה, נהנים. יש לנו יומיים להתאושש ונצטרך לוודא שזה לא יהיה אותו תרחיש של משחק מספר 2".

המאמן המשיך: "עשינו משחק טוב באופן כללי, צריך לבדוק איך נמנעים מסיטואציה כמו ברבע הרביעי. היו שחקנים ששיחקו הרבה דקות, והיינו חסרים גארד ברוטציה. איבדנו מהשקט שלנו והם עשו סלים גדולים, לאו דווקא מכדורסל מתוכנן. המשחק הפך מבולגן. נשארנו שם והיינו ראויים לניצחון הזה. חייבים ללמוד מהשבוע הקודם, שאחרי יומיים באנו עם פחות אנרגיות. אנחנו 40 דקות מדבר גדול, אני מקווה שנקבל את ווייד חזרה, זה מאוד יעזור לנו, גם בחלוקת הדקות של הגארדים שלנו. כולם יודעים מה הוא בשבילנו בשני צדי המגרש.

על התגובות שלו מהספסל: "זו לא פעם ראשונה שזה קורה לי שאני מתנהג ככה, אני מנסה לפעמים להעביר מסר, להתנהל בהרגשה שלי לגבי מה השחקנים צריכים ממני. היום הרגשתי שהם צריכים את העניין הזה. זה לא דברים שאני בא איתם מהבית, אני אדם אמוציונלי. המשמעות של המשחק גם השפיעה על הדרך שהתנהגתי".

על תמיר בלאט: "היינו צריכים את תמיר, כאחד שמקבל החלטות. אני לא שופט שחקנים על סמך ההחלטות שלהם, אני סומך על תמיר ואנחנו כקבוצה סומכים על תמיר. זה לא משנה אם הזריקות שלו נכנסו או לא. אני לא מזלזל, המאמץ שהגארדים שלנו, תמיר ולורנזו, חוווים מהאובר אגרסיביות שלהם, זה מטורף. הוא עשה עבודה אדירה בשבילנו, זה לא משהו שמובן מאליו מבחינתי. אני משתמש בשחקנים שלי בלי קשר לתוצאה כזו או אחרת. הוא היה אדיר היום מבחינתי, הוא לא לחיץ ומתחיל מהלכים. חלק מהסלים שקרו דרך השטף היו דרך ההחלטות שלו".

על האוהדים: "אתם לא יכולים להבין כמה מטורף בשבילנו זה שיש פה קהל תחת הנסיבות האלה. עברו עלינו הרבה קשיים העונה, לרוב חסרו לנו האוהדים שלנו, חסר הבית שלנו. שיש לנו את זה בסיטואציה הזו, שיש פה אלף אוהדים, זה כמו 40 אלף לקבוצה אחרת. זה מאוד מרגש בשבילנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
התעלה במאני טיים. לורנזו בראון/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

ה-MVP של המשחק ג'וש ניבו אמר: "אני לא יודע מה להגיד, היה משחק מאוד קשה, מאוד אינטנסיבי, היה לנו יתרון גדול והפסקנו לשחק. הסתכלנו על השעון וחיכינו לסיום, אבל בסוף מצאנו דרך לנצח. חייבים להשתפר לקראת המשחק הרביעי, אסור להירגע, שום דבר עוד לא גמור. פנאתינייקוס תהיה נואשת, ואנחנו חייבים לבוא ולהתחרות - בשביל האוהדים שלנו".

לורנזו בראון, שהכריע מהקו, הוסיף: "זה מרגיש טוב, אבל זה לא מספק. היה לנו יתרון גדול בתחילת הרבע הרביעי, ואז פנאתינייקוס שיחקה הגנה מדהימה, תפסו, דחפו, אנחנו צריכים להיות יותר פיזיים. בסופו של דבר ניצחנו, זה מאמץ קבוצתי גדול, ניבו היה ענק וגם כל היתר. ננסה להתכונן למשחק הרביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully