וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "ההפסד בחיפה היה צורם, אבל לפעמים מתעוררים אחרי סטירה"

מאמן הפועל באר שבע לקראת חצי גמר גביע המדינה נגד מכבי נתניה: "אין פייבוריטית". היהלומים מחפשים גמר שני רצוף, בלבול: "לחץ זה דבר חיובי, הכי חשוב שננצח"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 1:4/ספורט1

חצי גמר גביע המדינה הראשון ייערך מחר (רביעי, 20:30) כאשר באצטדיון בלומפילד ייפגשו הפועל באר שבע ומכבי נתניה. בעוד האדומים מבירת הנגב יגיעו אחרי 4:1 למכבי חיפה בשבת, עבור היהלומים זהו חצי גמר שני ברציפות - בשנה שעברה נעצרו רק בגמר בו הפסידו לבית"ר ירושלים - ואליו הם יתייצבו אחרי ניצחון קריטי עבורם בליגה, 0:1 בשבת על הפועל ירושלים.

לקראת המפגש אמר מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה: "ההפסד למכבי חיפה היה מאוד כואב וצורם, אבל לפעמים מתעוררים אחרי שמקבלים סטירה. בגביע אין פייבוריטית והמשחקים בין הפועל באר שבע נגד מכבי נתניה תמיד צמודים, גם יש יריבות בין המועדונים. מכבי נתניה נראית מצוין מאז שהגיע מרקו בלבול, אבל אנחנו צריכים להיות מפוקסים ולהתרכז בעצמנו".

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע בחימום. דני מרון
ישוב לסגל וצפוי לפתוח. מיגל ויטור/דני מרון

הבלם מיגל ויטור, שישוב לסגל וצפוי לפתוח בהפועל באר שבע אחרי שנעדר בסוף השבוע, הוסיף: "זו הזדמנות עבורנו לזכות בתואר ולסיים את העונה בצורה טובה, אבל קודם כל עלינו לנצח בחצי הגמר ואנחנו מתרגשים לקראתו. זה לא אידאלי להגיע אחרי הפסד כמו שהיה לנו, אבל מה שטוב בכדורגל זה שתמיד אפשר לתקן במשחק הבא. אני בטוח שנלמד אותם ושברדה יכין אותנו בצורה הטובה ביותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן מכבי נתניה מרקו בלבול. ברני ארדוב
"בלי הלחץ לא הייתי משיג את מה שהשגתי עד היום". בלבול/ברני ארדוב

מן העבר השני, מרקו בלבול שבבכורה שלו כמאמן מכבי נתניה הדיח את מכבי חיפה מהגביע ברבע הגמר, אמר: "אנחנו מאוד מתרגשים לקראת מעמד מאוד מכובד כמו חצי גמר גביע. הפועל באר שבע קבוצה טובה, חזקה, מאומנת, טקטית ומאורגנת ואנחנו נבוא נחושים וחדורי מוטיבציה למשחק כזה. נעשה הכל כדי לנצח ולשמח את האוהדים. תמיד יש עלינו לחץ גדול, אבל לחץ זה דבר חיובי שאותי אישית תמיד דחף להשיג תארים - בלעדיו לא הייתי משיג את מה שהשגתי עד היום. מבחינתנו הכי חשוב להעפיל לגמר"

קפטן היהלומים אביב אברהם הוסיף לקראת חצי גמר שני ברצף: "אנחנו מתרגשים ושמחים אחרי שניצחנו בשבת. הגביע זה מפעל חשוב שיכול לשנות את העונה כולה ולהפוך אותה להיסטורית, אבל אנחנו פחות בדיבורים ורוצים לעשות את העבודה במגרש. מצפה לנו משחק לא קל מול יריבה קשוחה מאוד, אבל אני מאמין שנשמח את הקהל, נעלה לגמר ובעזרת השם זה יהיה שלנו העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully