וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרציאנו צפוי לחזור לשער בחצי הגמר. שושנאצ'ב עשוי לפתוח

עודכן לאחרונה: 23.4.2024 / 19:26

הפועל באר שבע דרוכה לקראת המפגש עם מכבי נתניה בגביע (רביעי, 20:30), כשברדה מתכנן מספר רב של שינויים בהרכב שפתח בתבוסה 4:1 למכבי חיפה. לופס ישוב ל-11 יחד עם גורדנה, עומאר בתמונה והקזחי יעלה אם יהיה כשיר. זלאטנוביץ' יוביל את התקפת היהלומים

חצי גמרהסתיים24/04/2024
הפועל באר שבע
  • לופס (64)
  • עומר (79)
  • קיניונס (120)
2:3
  • (15) אזולאי
  • (89, פנדל) פלקושצ'נקו
מכבי נתניה
תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 1:4/ספורט1

הפועל באר שבע

דריכות גדולה בהפועל באר שבע לקראת חצי גמר גביע המדינה מחר (רביעי, 20:30) באיצטדיון בלומפילד מול מכבי נתניה. אליניב ברדה צפוי לערוך מספר רב של שינויים בהרכב ביחס לזה שפתח מול מכבי חיפה בשבת. הנטייה של המאמן היא לפתוח עם אופיר מרציאנו בין הקורות. מרציאנו פתח בשני משחקי גביע המדינה הקודמים, לפני שלושה שבועות מול הפועל פתח תקוה ובסיבוב שמינית הגמר מול עירוני טבריה, ובשניהם הציג יכולת טובה מאוד. בשבת האחרונה ספגה הקבוצה רביעייה ממכבי חיפה וזו עוד סיבה טובה להחזיר לשער בעיתוי הזה את מרציאנו שחזר במהלך העונה מפציעה ממושכת שהובילה לכך שהפועל באר שבע שמה את מבוטחה בניב אליאסי.

ההערכה היא שלפני מרציאנו ישחקו בקו האחורי אנדרה פוקו כמגן ימני, מיגל ויטור ואיתן טיבי כבלמים והלדר לופס יחזור לעמדת המגן השמאלי. רועי גורדנה שלא שיחק מול מכבי חיפה בשבת יפתח בהרכב לצד עדן שמיר. אימרן עומאר שכבש שער נהדר מול מכבי חיפה עשוי לקנות לו בשל כך את המקום בהרכב, למרות שגם יוני סטויאנוב עשוי לפתוח. באימון הערב ינסה ארתור שושנאצ'ב להתאמן בצורה מלאה ואם יעשה זאת, הוא עשוי לפתוח ב-11 של ברדה.

ארתור שושנאצ'ב שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
בתמונת ההרכב של ברדה. שושנאצ'ב/דני מרון

מכבי נתניה

מכבי נתניה קיימה היום את האימון המסכם שלה לקראת חצי גמר הגביע וסיימה למעשה את הכנותיה למשחק. היהלומים, שנעצרו בעונה שעברה רק בגמר בהפסד לבית"ר ירושלים, ינסו להביא את הגביע אליהם הביתה ולשם כך יצטרכו להמשיך את רצף המשחקים ללא הפסד מאז מונה מרקו בלבול למאמן, תוצאות שבזכותן גם הצליחה לברוח מאיזור הקו האדום בתחתית טבלת ליגת העל.

בלבול יקבל מחר בחזרה את ג'ואל אבו חנא וכרם ג'אבר שהחלימו מפציעות וכן את בוריס אנו שסיים לרצות עונש הרחקה, כאשר כל השלושה מתוכננים לפתוח מחר. איתן אזולאי ואביב אברהם צפויים לעלות יחד עם אנו בקישור, כאשר איגור זלאטנוביץ' אמור לפתוח בהתקפה.

כ-11 אלף אוהדים בצהוב-שחור כבר הבטיחו את הגעתם למשחק, כאשר במועדון מאמינים שאלף כרטיסים נוספים שהוקצו לאוהדי הקבוצה יימכרו גם הם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
איגור זלאטנוביץ' שחקן מכבי נתניה בחימום. דני מרון
צפוי לעלות בחוד. זלאטנוביץ'/דני מרון

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 26833

    בחצי הגמר השני בגביע המדינה מכבי פתח תקוה תפגוש את הפועל נוף הגליל.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully