וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחגוג אליפות ברביעי? פריז סן ז'רמן הביסה 1:4 את ליון

האלופה סיפקה מחצית ראשונה אדירה גם בלי אמבפה והגדילה את הפער בפסגה ל-11 נקודות. מונאקו שנייה אחרי 0:2 בברסט, מארסיי ניצלה בזכות מספרת נהדרת בדקה ה-95

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.4/ספורט1

אחרי הקאמבק הגדול בברצלונה והעלייה לחצי גמר ליגת האלופות, פריז סן ז'רמן תוכל לחגוג ביום רביעי את אליפות צרפת ה-12 בתולדותיה. הערב (ראשון) הביסה המוליכה 1:4 את ליון ופתחה פער של 11 נקודות מהמקום השני, אותו תפסה מונאקו אחרי 0:2 בברסט. ניצחון על לוריין ביום רביעי, בצירוף איבוד נקודות של מונאקו מול ליל, יהפוך את האליפות לרשמית. תיקו לצד הפסד של השנייה בטבלה יקבע אליפות מעשית.

פריז סן ז'רמן - ליון 1:4

בשבועות האחרונים התמקדה הקבוצה של לואיס אנריקה בליגת האלופות והורידה הילוך בליגה. היא אמנם לא הפסידה ה-3:2 הביתי לניס במחזור החמישי, אך סיימה בתיקו בשלושת המשחקים האחרונים בפארק דה פראנס והאוהדים חיכו לפיצוי. הערב זה הגיע עם מחצית ראשונה חלומית. קיליאן אמבפה, עוסמאן דמבלה ופביאן רואיס קיבלו קצת מנוחה, לוקאס הרננדז ומנואל אוגרטה נעדרו בגלל צהובים, ובכל זאת פ.ס.ז' פירקה את ליון המשתפרת, שניצחה בעונה שעברה בפריז והגיעה אחרי שמונה ניצחונות ב-10 המחזורים האחרונים, אבל כשלה בחזרה הגנרלית מבחינתה לקראת גמר הגביע מול האלופה בחודש הבא.

כבר בדקה השלישית עלתה המארחת ליתרון, כשלוקאס בראלדו שפתח כמגן שמאלי בעט כדור שפגע בנמניה מאטיץ' ונכנס. בחלוף שלוש דקות הברזילאי כבר כבש בעצמו מקרוב אחרי קרן של מרקו אסנסיו והסטה של בראדלי ברקולה. גונסאלו ראמוס נגח בעוצמה את השלישי אחרי הרמה מימין של אשרף חכימי, ארנסט נואמה צימק במבצע אישי נאה בדקה ה-37, אבל אחרי חמש דקות ראמוס חתם מתפרצת מושלמת עם השני שלו במשחק וה-10 העונה בליגה. המחצית השנייה הייתה רגועה וכך לואיס אנריקה נתן לאמבפה להמשיך לנוח. בחודש הבא יש לו אפשרות להיפרד עם טרבל.

לוקאס בראלדו שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
נהנה בעמדת המגן השמאלי. לוקאס בראלדו/רויטרס

ברסט - מונאקו 2:0

יש סגנית מוליכה חדשה בצרפת. הפתעת העונה הפסידה בבית עד הערב רק לפריז סן ז'רמן (3:2 בסוף אוקטובר), אבל הרצף הזה נעצר מול קבוצת החוץ השנייה בטיבה בליגה, שהשיגה 22 נקודות מ-24 האחרונות כאורחת ורוצה מאוד לחזור לליגת האלופות. ברסט חסרה את פייר לס-מלו היצירתי ובלעדיו התקשתה לייצר מצבים, כשמנגד דניס זקאריה סובב לחיבורים בדקה ה-40 אחרי טעות קשה בהגנה והיפני טאקומי מינאמינו הכפיל אחרי הכנה יפה של קרפין דיאטה בדקה ה-48. אליאס בן סגיר המחליף הורחק משורות מונאקו בתוספת הזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דניס זקאריה שחקן מונאקו חוגג שער. FRED TANNEAU/AFP, GettyImages
גולאסו. דניס זקאריה/GettyImages, FRED TANNEAU/AFP

טולוז - מארסיי 2:2

שלושה ימים אחרי דרמת הפנדלים מול בנפיקה והעלייה לחצי גמר הליגה האירופית, מארסיי שוב נזקקה לפאריס מומבניה שיציל אותה. המחליף היה זה שכפה הארכה בחמישי בסטאד ולודרום, והפעם מנע הפסד ראשון של הקבוצה בטולוז מאז 2007 בזכות מספרת מרהיבה מ-14 מטרים בדקה החמישית של תוספת הזמן. ז'אן אונאנה כבש ראשון למארסיי החסרה (38), רסמוס ניקולאיסן (45+1) ויאן בוהו (82) הפכו עבור הסגולים.

פאריס מומבניה שחקן מארסיי חוגג שער. VALENTINE CHAPUIS/AFP, GettyImages
שוב הציל את מארסיי. פאריס מומבניה/GettyImages, VALENTINE CHAPUIS/AFP

משחקים נוספים:

ליל - שטרסבורג 0:1
לליל: ג'ונתן דייויד (12)

לה האבר - מץ 1:0
למץ: ז'ורז' מיקוטאדזה (46)

ריימס - מונפלייה 2:1
לריימס: עמנואל אגבדו (66). למונפלייה: מודיבו סניאן (26), מוסא אל תעמרי (86)

משחקי שבת:

נאנט - ראן 3:0
לראן: ארנו קלימואנדו (67), בנז'מן בוריז'ו (76 בפנדל), אמין גואירי (90+1)

לאנס - קלרמון 0:1
ללאנס: פלוריאן סוטוקה (3 בפנדל)

משחקי השלמה ביום רביעי:

לוריין - פריז סן ז'רמן (20:00)

מארסיי - ניס (22:00)

מונאקו - ליל (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully