וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת לא נרגעת: "למרטינס לא אכפת מאנשים, הוא שונא צרפתים"

שוער אסטון וילה חטף אש גם מפרשן זועם אחרי המופע נגד ליל: "זו כבר לא רק פרובוקציה, זה חוסר כבוד". הארגנטינאי הורחק מחצי הגמר הראשון

דו קרב הפנדלים בין ליל לאסטון וילה ברבע גמר הקונפרנס ליג: המופע של אמיליאנו מרטינס/ספורט1

בנגן למעלה: המופע של אמיליאנו מרטינס בפנדלים נגד ליל

צרפת לא נרגעת מהמופע של אמיליאנו מרטינס. השוער הארגנטינאי שוב הצטיין בדו-קרב פנדלים, הפעם נגד ליל בגומלין רבע גמר הקונפרנס ליג, ולקח את אסטון וילה במו ידיו אל חצי הגמר כשהוא משחזר את ההצגה שלו בבעיטות ההכרעה מול נבחרת צרפת בגמר המונדיאל. פעולות ההסחה והריקודים של "דיבו", ששוב שיחק לצרפתים בראש תוך כדי קונצרט ההדיפות, מייסרת את אנשי הספורט והפרשנים במדינה שבה מוגדר השוער בתור "הארגנטינאי השנוא ביותר".

הפעם הגיע תורו של ג'רום רוטן, הפרשן של "RMC" הידוע באמירותיו התקיפות, לצאת נגד מרטינס: "זו כבר לא רק פרובוקציה. הוא התנהג בחוסר כבוד במהלך דו-קרב הפנדלים. זה מי שהוא, לא אכפת לו מאנשים. הוא שונא את הצרפתים, אבל לפחות שיודה בזה! הבעיה היא שהוא לא לוקח על זה אחריות", אמר. גם נשיא ליל גינה את השוער בשיחה עם "ל'אקיפ": "אני לא רוצה לדבר על הבחור הזה, שנוהג בגישה שאינה הולמת ספורטאי ברמות הגבוהות".

שוער אסטון וילה אמיליאנו מרטינס. GettyImages
צרפת לא מסוגלת להכיל אותו. "דיבו" מרטינס רוקד בדרך לחצי הגמר/GettyImages

מי שלא מכיר את החוקה לעומקה, הופתע כשמרטינס לא הורחק ברגע שקיבל כרטיס צהוב שני במהלך הדו-קרב מהנקודה הלבנה. עם זאת, השוער התבשר שלצערו הוא יחמיץ את משחק החצי הגמר הראשון, נגד אולימפיאקוס ביוון, בגלל שספג שני צהובים במשחקים נגד ליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully