וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הארגנטינאי השנוא בצרפת" שוב חגג, והיתמם: "מה השופט רצה ממני"

מרטינס חגג פעם נוספת בהתרסה מול הקהל הצרפתי בליל אחרי שהציל שני פנדלים ו"זכה למחמאות" בתקשורת המקומית: "האויב מספר 1 של הציבור". בארגנטינה היללו: "שוב אימלל אותם", והשוער התגונן: "יש לי תדמית רעה, כל אחד היה עושה כמוני"

תקציר: ליל - אסטון וילה 1:2/ספורט1

חובבי הכדורגל הצרפתי יצאו מצולקים מגמר המונדיאל ב-2022, בו נבחרת צרפת הפסידה בפנדלים באחד הגמרים הגדולים בתולדות הטורניר לנבחרת ארגנטינה, כשגיבור המופע היה אמיליאנו מרטינס, שוער האלביסלסטה. השוער הפרובוקטיבי חגג בהתרסה מול הקהל הצרפתי והיא אחראי להוביל את החגיגות על חשבון קיליאן אמבפה במהלכים שגררו ביקורת רבה כלפי השוער של אסטון וילה.

אתמול (חמישי) הארגנטינאי זכה לבוז צורם וכמעט הותקף על ידי הקהל המקומי בגומלין רבע גמר הקונפרנס ליג בו קבוצתו ניצחה בפנדלים את ליל, וגם הפעם סיפק שתי הצלות בדו-קרב מהנקודה הלבנה בדרך לחצי הגמר, כולל חגיגות מתריסות נוספות על חשבון העם הצרפתי.

בתקשורת בצרפת קראו למרטינס "האויב מספר 1 של הציבור", כשגם הכינוי "הארגנטינאי השנוא ביותר בצרפת" לא הזיז ככל הנראה יותר מדי לשוער שחגג על הדשא, לכיוון היציעים ובחדר ההלבשה. ב-"TYC Sports" הארגנטינאי היללו את שוער הנבחרת: "למרות האווירה העוינת, דיבו שוב עשה את זה! הוא מאמלל את הצרפתים".

במהלך בעיטות העונשין, התגרה מרטינס בקהל המקומי וספג כרטיס צהוב שני, אך לפי החוק שוער לא יכול מורחק בעת הפנדלים והמשיך לעמוד בשער. לאחר המשחק הוא נשאל על המקרה וענה: "יש לי תדמית רעה של אחד שמבזבז זמן וכל שוער אחר היה עושה בדיוק מה שעשיתי. לא ידעתי מה השופט רצה ממני. מאוחר יותר בפנדלים לא היה כדור על הנקודה הלבנה, וכשביקשתי מנער הכדורים כדור, קיבלתי כרטיס. אני פשוט לא מבין את החוקים".

לאחר מכן הוסיף הארגנטינאי על החלומות שלו העונה ובהמשך עם אסטון וילה: "יש פה קבוצה מיוחדת של שחקנים ומאמן מיוחד. מרגיש שאנחנו עומדים לעשות משהו יוצא מן הכלל. אני לא יודע אם זה יהיה להעפיל לליגת האלופות, לא יודע אם לזכות בקונפרנס ליג, אבל ננסה לעשות הכל עבור המועדון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully