וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השעון מתקתק: הפועל ת"א מודה במשבר, אופציית מקריי עלתה בשנית

אחרי ההפסד בעפולה, במועדון מכירים בכך ש"כשקצת קשה, אנחנו מתפרקים", וינסו להתחזק עד סוף החודש. הקלע שכיכב באדום בעונה שעברה הוצע, וייתכן שיוכל להגיע לפני שקבוצתו תסיים את העונה. בינתיים, בקבוצה בונים על "הטירוף של דדאס"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.4/ספורט1

לראשונה בעונת ליגת העל הנוכחית, הפועל תל אביב רשמה אתמול (שישי) הפסד שני ברציפות, כשנוצחה 84:78 בידי הפועל עפולה בחוץ. האדומים נותרו במקום השני רק בזכות יחס סלים עדיף על זה של מכבי רמת גן השלישית, שהשתוותה אליהם במאזנה.

עם המאמן החדש סטפנוס דדאס ביציע, ציפו בהפועל תל אביב לראות קבוצה אחרת מזאת שהציגה כדורסל רע מאוד נגד מכבי רמת גן ביום שלישי, ובמשך דקות רבות האדומים שלטו במשחק. לקראת סוף הרבע השלישי החלה עפולה לחזור, בעיקר בזכות דקות נהדרות של ג'סטין בריגס, והפועל תל אביב לא הצליחה להגיב - לא מהספסל ולא מהמגרש. והפרצופים והתנועות בין השחקנים בלטו. עפולה נטלה את היתרון וסיימה את המשחק עם ניצחון ביתי גדול.

"זה היה הפסד יותר גרוע מאשר נגד רמת גן", סיפר אמש אחד מאנשי הקבוצה, "נגד רמת גן שום דבר לא עבד, וזה קורה. ההפסד היום הוא של קבוצה שנמצאת במצב לא טוב. רואים שכשקצת קשה, אנחנו מתפרקים. זה קרה נגד בשיקטאש לפני חודש, קרה במידה מסוימת נגד ירושלים בגביע ושוב קרה בעפולה. השינוי שלנו צריך להיות גדול - לא רק בתחום הכדורסל - כדי שנצליח להציל את העונה הזאת".

סטפנוס דדאס מאמן הפועל חולון. אודי ציטיאט
יביא את הטירוף הנחוץ? סטפנוס דדאס/אודי ציטיאט

הבעלים עופר ינאי מוכן להשקיע לא מעט כסף על מנת לצרף לסגל חיזוק שיציל את העונה, ובצוות המקצועי מנסים למצוא שחקנים בעלי מוניטין משמעותי כדי להתחמש עד לסוף החודש. בין המועמדים שהוצעו למועדון נמצא גם ג'ורדן מקריי, שכיכב בהפועל תל אביב בעונה שעברה. קבוצתו הנוכחית, אא"ק אתונה, עוד לא סיימה את העונה, אבל בסביבתו של השחקן סיפרו כי קיימת אפשרות שהאדומים יחזירו אותו. במקביל, בהפועל תל אביב מחפשים רכז שייכנס לנעליו של ג'ייקובן בראון שנפצע וגמר את העונה לפני יותר מחודש, וגם במקומו של וויל קאמינגס שעזב את ישראל.

אלא שבקבוצה יודעים שגם בתוך הסגל ששיחק אתמול בעפולה, שלא כולל עדיין את ג'יילן הורד הפצוע, יכול להיות שיהיו עוד שינויים. ג'ון הולנד הביע חשש להישאר בישראל בשל המצב הביטחוני, ואילו קייל אלכסנדר וקסבייר מנפורד מציגים יכולת חלשה מאוד ונראה ש"משהו עובר עליהם", כפי שהסבירו במועדון.

עוד בוואלה!

עוד מכה להפועל תל אביב? גם ג'ון הולנד רוצה לעזוב את ישראל

לכתבה המלאה

בהפועל תל אביב מקווים כי "הטירוף של דדאס" ישנה משהו לפני משחק הליגה הקרוב של הקבוצה, אצל עירוני נס ציונה ביום רביעי הקרוב, כשעד לבית העליון מחכה לאדומים עוד משחק חוץ נגד בני הרצליה. כזכור, את כל משחקי הבית במסגרת הבית העליון הם יארחו מחוץ להיכל קבוצת שלמה בשל עונש הרדיוס שהטיל בית הדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully