וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מכה להפועל תל אביב? גם ג'ון הולנד רוצה לעזוב את ישראל

עודכן לאחרונה: 19.4.2024 / 17:41

אחרי וולס וקאמינגס, זר נוסף של האדומים עשוי לעזוב בעקבות המצב הביטחוני. בהנהלה מנסים לשכנעו להישאר. מנפורד: "התסכול בשיאו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.4/ספורט1

השבוע הסוער שעבר על הפועל תל אביב הגיע לסיומו היום (שישי) עם ההפסד 84:78 בחוץ להפועל עפולה, בעקבותיו הסתבכה במאבק על המקום השני. המאמן החדש סטפנוס דדאס צפה מהמשחק מהיציע ויעמוד על הקווים רק במשחק הבא, כך שאת הקבוצה עוד הדריך ברק לדרר שבסגל שלו היו ארבעה זרים בלבד היום לאחר עזיבות וויל קאמינגס ודז וולס ולאור פציעות ג'ייקובן בראון וג'יילן הורד. כעת מתברר שהמצב עלול להחריף בימים הקרובים: ג'ון הולנד הביע בימים האחרונים את חששו מהמצב הביטחוני, ובהפועל תל אביב עושים מאמצים על מנת להשאיר אותו בארץ.

מי שכן שיחק מבין הזרים היה קסבייר מנפורד, שקלע 5 נקודות בלבד ב-23 דקות על הפרקט. אחרי המשחק הוא צייץ: "התסכול בשיאו".

דאסטי האנאס, שחקן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
"כולנו חייבים לשחק הרבה יותר טוב כדי לחזור לנצח"/לירון מולדובן

"אנחנו מרגישים אכזבה גדולה מאוד, כי זה משחק ששלטנו בו במחצית הראשונה, אבל לצערי בפעם השנייה השבוע אנחנו קצת מתקשים ואז מתפרקים", אמר לדרר בסיום, "יש עכשיו מאמן חדש וההנהלה עושה הכל כדי לשנות את הכיוון של העונה הזאת, כולל להביא שחקנים חדשים במקום אלה שעזבו".

דאסטי האנאס הוסיף לדברי מאמנו: "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה והתפרקנו בשנייה. אני יכולתי לשחק הרבה יותר טוב, וכולנו חייבים לשחק הרבה יותר טוב כדי לחזור לנצח. זה לא משהו מסוים, זה פשוט לעשות את הכל טוב יותר ממה שאנחנו עושים עכשיו, ואני מאמין שזה יכול לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully