וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה נערכת לשבוע גורלי, שלושה שינויים בהפועל ירושלים

בקבוצה מרוכזים רק במשחק בשבת, למרות שאחריו ייערך חצי גמר הגביע נגד באר שבע. נידם וגרצ'קין צפויים לפתוח מנגד (ש', 18:00, ספורט2)

מחזור 29הסתיים20/04/2024
מכבי נתניה
  • כהן (21)
0
    הפועל ירושלים
    תקציר: מכבי נתניה - הפועל ירושלים 1:2/ספורט1

    מכבי נתניה

    מכבי נתניה תפתח מחר שבוע גורלי מאוד עם שלושה משחקים סופר חשובים עבור המועדון. היהלומים יארחו מחר את הפועל ירושלים וינסו לקחת שלוש נקודות חשובות, כדי לברוח מהתחתית הבוערת, כאשר בשבת הבאה מצפה לקבוצה משחק חשוב נוסף נגד מכבי פתח תקוה, שגם היא טרם הבטיחה את ההישארות. באמצע השבוע הקרוב תשחק הקבוצה בחצי גמר הגביע נגד הפועל באר שבע, אולם במועדון מדגישים שכל תשומת הלב מרוכזת אך ורק במשחק מול האדומים מירושלים, שיגיעו רגועים, לאחר שהבטיחו עונה נוספת בליגת העל.

    המאמן מרקו בלבול יחסר מחר את בוריס אנו המוצהב, אך יקבל בחזרה לסגל את נפתלי בלאי שסיים עונש הרחקה וצפוי לפתוח בעמדת הקשר האחורי, יחד עם איתן אזולאי ואביב אברהם. ג'ואל אבו חנא כשיר ויפתח כמגן שמאלי, כאשר צמד הבלמים איתי בן שבת ויובל שדה שהצטיינו בשני המשחקים האחרונים, ימשיכו לפתוח במרכז ההגנה.

    "המשכיות זה דבר חשוב מאוד", אמר המאמן מרקו בלבול, אחרי שני המשחקים האחרונים של קבוצתו. "עקביות זה חשוב, נצטרך לבוא ולשחק את המשחק שלנו ולהיות מאוד מרוכזים, כפי שהיינו במשחקים האחרונים. השחקנים חדורי מוטיבציה ומודעים למצב שלנו בטבלה ויודעים שיהיה משחק קשה. אצלנו בבית אנחנו רוצים לקחת שלוש נקודות וזאת המטרה שלנו. נעשה את ההכנות הדרושות על מנת לעשות הכל כדי לנצח".

    לגבי היריבה הוסיף בלבול: "מדובר בקבוצה טובה ולא במקרה שהיא מנצחת קבוצות שנאבקות בתחתית. זאת קבוצה מאומנת, עם שחקנים טובים ונצטרך לבוא ולהמשיך ולשחק את המשחק שלנו. השחקנים עובדים קשה באימונים, הם מלאים בתשוקה ונצטרך להיות מאורגנים גם בהגנה וגם בהתקפה. נעשה הכל כדי להשיג את המטרה שלנו להישאר בליגה".

    איתן אזולאי עם מרקו בלבול, מכבי נתניה. ברני ארדוב
    שבוע גורלי. אזולאי ובלבול/ברני ארדוב

    הפועל ירושלים

    מספר שינויים שוקל זיו אריה בהרכב הפועל ירושלים לקראת המשחק מחר (שבת, 18:00, ספורט2) מול מכבי נתניה. אחרי הניצחון על מכבי פתח תקוה במחזור הקודם, הקבוצה חופשיה מדאגות התחתית והיא יכולה להתרכז במה שהיא עושה טוב מאוד מאז פתיחת הפלייאוף התחתון - לשחק כדורגל חיובי מתוך מטרה להכין את העונה הבאה דרך סיום העונה הזו.

    הצפי הוא לשלושה שינויים בהרכב של אריה כאשר נדב נידם, תומר אלטמן ומקס גרצ'קין אמורים לפתוח. במועדון מעידים כי האימונים השבוע המשיכו להיות בקצב גבוה ושאין שום הרגשה של סוף עונה, אפילו שהפועל ירושלים היא היחידה בפלייאוף התחתון שכבר הבטיחה הישארות בליגה.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

    בשיתוף TI SWIM
    נדב נידם, שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
    ישוב ל-11? נידם/ברני ארדוב

    טריוויה

    * מאז ה-1:2 על הפועל ירושלים באמצע ינואר, מכבי נתניה הפסידה בכל ששת משחקי הבית האחרונים שלה בליגה - כמו בשלהי עונת הירידה ב-2015/16.

    * בכלל, מאז אותו ניצחון הצליחה מכבי נתניה להשיג רק חמש נקודות מ-33 אפשריות.

    * הפועל ירושלים ברצף של שלושה ניצחונות ותשעה משחקי ליגה ללא הפסד. רצף של ארבעה ניצחונות? את זה עשתה לאחרונה בספטמבר-אוקטובר 2022.

    * מכבי נתניה היא הקבוצה היחידה בליגה שלא חזרה מפיגור לתיקו. היא השלימה מהפך בשני מקרים והפסידה ב-14 אחרים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אוהד אסולין
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 4399

    משחקי המחזור:

    שבת, 17:00: מכבי תל אביב - הפועל חיפה (ספורט4)
    שבת, 18:00: בני סכנין - מכבי בני ריינה
    שבת, 18:00: מכבי נתניה - הפועל ירושלים (ספורט2)
    שבת, 20:00: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב (ספורט4)
    שבת, 20:00: מכבי חיפה - הפועל באר שבע

    ראשון, 19:00: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד
    ראשון, 20:15: הפועל פתח תקוה - בית"ר ירושלים (ספורט2)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully