וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "זה מגיע לנו". בולדווין: "מודה למערכות ההגנה של ישראל"

מכבי תל אביב חגגה את ההעפלה לרבע גמר היורוליג. המאמן התגאה: "הישג גדול, יותר מיוחד מהעונה שעברה אחרי כל מה שעברנו". בולדווין: "עברנו 48 שעות משוגעות, התמודדנו עם הרבה דברים". איבנוביץ': "היה מגיע למכבי לנצח"

מכבי תל אביב חוגגת את הניצחון על באסקוניה/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב המשיכה את התקופה הנהדרת שלה הערב (שלישי) בבלגרד, שם הביסה את באסקוניה 85:113 בפלייאין והעפילה לפלייאוף של היורוליג כמדורגת שביעית. לורנזו בראון השתיק את המבקרים עם הצגה של 29 נקודות (7 מ-8 לשלוש, 21 נקודות כבר במחצית הראשונה) - הכי הרבה לשחקן מכבי תל אביב בפלייאוף (השיא הקודם היה לאנתוני פארקר ב-2004. ווייד בולדווין להט גם הוא עם 26 והצהובים טיילו לרבע גמר הפלייאוף, שם מצפה להם סדרה לוהטת מול פנאתינייקוס (הטובה מחמישה משחקים).

הסדרה הזו תחל בדיוק בעוד שבוע (יום שלישי, מוצאי חג הפסח), כאשר מכבי תל אביב תתארח באתונה ב-20:30. אלופת ישראל תארח את המשחק השלישי ביום שלישי שלאחר מכן, ואם יהיה צורך ייערך המשחק הרביעי יומיים לאחר מכן ב-2 במאי, שוב בבלגרד. המשחק החמישי, אם יגיעו לשם שתי הקבוצות, ייערך ב-8 במאי, יום רביעי, ביוון.

מכבי תל אביב כבר ניצחה העונה באואקה (81:86 לאחר הארכה ב-20 באוקטובר) ובסיבוב השני חגגה על פנאתינייקוס גם בבלגרד עם 75:90.

החגיגות עם קטש בחדר ההלבשה

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם עודד קטש את ההעפלה לרבע הגמר/האתר הרשמי של מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
הצהובים התפוצצו בדיוק בזמן/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media
שחקן מכבי תל אביב חסיאל ריברו. Djordje Kostic, אתר רשמי
ג'ייק כהן בטירוף/אתר רשמי, Djordje Kostic

המאמן עודד קטש: "לפני שיצאנו לחדר ההלבשה ושוחחתי עם האנשים. אמרתי להם שישחקו את הכדורסל שלנו וברוב שלבי המשחק הם ביצעו מצוין את מה שרצינו לראות מהם בהגנה ובהתקפה. זו עונה מטורפת עבור כל המועדון והשחקנים הראו המון אופי. מגיע לנו להיות בפלייאוף". על חזרת הקהל אמר: "היינו צריכים את זה. יש לנו במשחקי הבית אווירה מדהימה וזה היה מיוחד לראות כאן מאות אוהדים איתנו".

במסיבת העיתונאים הוסיף קטש: "ניצחון גדול בשבילנו, אני שמח מאוד בשביל השחקנים. אחרי מה שעברנו השנה, עם כל הקשיים, מגיע לנו. אני גאה מאוד באיך שהופענו היום, הוצאנו לפועל בשני צידי המגרש. התקפית הגענו לקצב שלנו, הגנתית המחצית הראשונה והרבע הראשון עשו את ההבדל בשבילנו".

קטש נשאל האם הוא ראוי להיות מועמד למאמן העונה ביורוליג: "זה לא מציק, אני גאה ושמח. אנחנו יודעים תחת אילו תנאים שיחקנו, והשגנו תוצאות. אני לא חושב על עצמי, אלא על הקבוצה. אני שמח בשביל השחקנים, בשביל הארגון, בשביל תושבי ישראל ששימחנו אותם. אני לא חושב על תארים אישיים. אני מאוד שמח, לא תמיד רואים עליי, זה הישג גדול עבורנו".

על המצטיינים שלו הערב אמר: "ווייד חשוב בשבילנו, אני יכול לדבר עליו ועל לורנזו, ואפשר להוסיף גם את בונזי וג'וש שהמשיכו עוד עונה, הם הלב של הקבוצה הזאת. ווייד מנהיג על ומחוץ למגרש. שום דבר לא היה קל בשבילנו העונה, גם הימים שלפני המשחק הזה היו משוגעים, אבל אמרתי לפני המשחק שהתגרלנו לשחק תחת התנאים האלה. הראינו אופי, ההישג הזה יותר מיוחד משנה שעברה בגלל המצב".

איש המשחק לורנזו בראון: "ההרגשה נפלאה כרגע. אנחנו צריכים להישאר מאוחדים ולשמחתנו אנחנו בפלייאוף. זו עונה ארוכה והתמודדתי עם פציעות, גם אני וכל הקבוצה התמודדנו עם דברים, אבל עברתי את זה ואני נותן לדברים לזרום. פנאתנייקוס קבוצה מצוינת ואנחנו יודעים שתהיה שם אווירה טובה, אבל עלינו לשחק את המשחק שלנו".

ווייד בולדווין: "הרבה דברים עוברים לי בראש כרגע. עברנו 48 שעות משוגעות והתמודדנו עם הרבה דברים שקרו בישראל ואני מודה למערכות ההגנה שהגנו עלינו. זה היה לא פשוט לכולם ואנחנו מאוד מעריכים את האוהדים שהגיעו לכאן. שיחקנו טוב מאוד היום ונצא ליוון כדי לשחק באחד האולמות עם האווירה הכי טובה שיש ביורוליג, יש לנו שבוע להתכונן".

מנגד, המאמן היריב דושקו איבנוביץ' הודה: "ברכות למכבי, הם היו טובים יותר, הם שיחקו טוב מאיתנו, יותר אגרסיבי מאיתנו. היה להם את לורנזו בראון, הוא נתן משחק גדול. היינו צריכים להיות יותר אגרסיביים, ניסינו להילחם אבל זה לא היה מספיק. ידענו שמכבי היא אחת הקבוצות הפיזיות הכי טובות ביורוליג, הם הדגימו את זה. הבעיה לא הייתה מכבי, הבעיה הייתה איתנו. לא נלחמנו מפתיחת המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully