וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסקנות איגוד השופטים אחרי הסערה: הצוות בבאר שבע פעל היטב

הוועדה המקצועית בחנה את הפנדל שנפסק לחובת מכבי ת"א וציינה: "במצלמה שלא עמדה לרשות השופטים נראה שקארצב שובר את קו הנבדל". וגם: פורסמו שיבוצי השופטים למחזור הבא בליגת העל, לייבוביץ' ואדלר במכבי חיפה - הפועל באר שבע

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:1/ספורט1

אחרי כחצי יממה סוערת, של דיונים, תגובות וכיוב' בעקבות הפנדל שנפסק לטובת הפועל באר שבע נגד מכבי תל אביב אמש (שני), הוועדה המקצועית של איגוד השופטים פרסמה את מסקנותיה.

כך נכתב:

"דקה 77 - פנדל מוצדק, בגין פגיעה חסרת אחריות (כרטיס צהוב). לגבי סוגיית הנבדל - עוזר השופט במגרש החליט שמדובר במצב אונסייד ולא נבדל. שופט המסך בוחן את האירועים השונים במהלך המשחק, לרבות אירועים של ספק נבדל, אך ורק באמצעות זוויות הצילום שמספק לו זכיין השידור. במקרה זה לא הייתה ברשותו זווית שיכולה לקבוע ודאות לגבי נכונות ההחלטה.

"במצב זה, כאשר אין ברשותו ראייה ודאית לקבוע שמדובר בהחלטה שגויה, שופט המסך מחויב לאשר את החלטת הצוות במגרש. יתרה מכך, מזווית צילום מתוך מצלמה טקטית של האצטדיון (לא קשורה לשידור המשחק ולא הייתה ברשות שופט המסך) נראה כי בסבירות גבוהה החלטת עוזר השופט הייתה נכונה וכי ככל הנראה שחקן מכבי תל אביב עדן קארצב שובר את קו הנבדל בזמן המסירה".

שחקני מכבי תל אביב עטים על השופט יגאל פריד, רועי גורדנה שחקן הפועל באר שבע משמאלם. ברני ארדוב
פריד אתמול בעין הסערה/ברני ארדוב

עוד פורסמו המסקנות הבאות:

בית"ר ירושלים - הפועל חדרה: דקה 60 - ביטול מוצדק של כרטיס אדום לשחקן בית"ר ירושלים. בוצעה עבירת חוסר אחריות (כרטיס צהוב) ולא עבירת משחק חמורה על ידי שחקן הפועל חדרה בתחילת המהלך ההתקפי.

הפועל תל אביב - הפועל פתח תקוה: דקה 28 - כרטיס אדום מוצדק, בגין עבירת משחק חמורה. פגיעה באמצעות פקקים חשופים בנקודת מגע גבוהה וסיכון שלום היריב.

עוד בוואלה!

איך שגלגל מסתובב לו: רובי קין עבר מהצד החוגג לצד המתלונן

לכתבה המלאה

ועוד באיגוד השופטים, הערב פורסמו שיבוצי השופטים למחזור הבא בליגת העל. הוחלט שגל לייבוביץ' ינהל את המשחק המרכזי בין מכבי חיפה להפועל באר שבע, בדיוק כמו במפגש ביניהן שבו הרחיק את פרנזי פיירו, כשב-VAR יהיה זיו אדלר. בבלומפילד בשבת ארז פפיר ישפוט את מכבי תל אביב והפועל חיפה ואיתן שמאולביץ' יהיה שופט המסך הראשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully