וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך שגלגל מסתובב לו: רובי קין עבר מהצד החוגג לצד המתלונן

לפני 18 שנה רובי קין כבש את "השער האהוב עליי במדי טוטנהאם", אחרי כדור חוץ שהיה צריך להיפסק לטובת היריבה שרתחה מזעם. במכבי תל אביב העלו טענות דומות לגבי הקרן שקדמה לספיגה בבאר שבע, והאירי נכנס לנעליו של מארק יוז

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:1/ספורט1

אחת התלונות של מכבי תל אביב בעקבות ההפסד 1:0 להפועל באר שבע אמש (שני), הייתה שבמהלך שקדם לספיגה, השופט יגאל פריד שרק לקרן לזכות הקבוצה מבירת הנגב - למרות שבכלל היה צריך לפסוק כדור חוץ ובעיטת שוער לצהובים. ובכן, רובי קין כבר היה שם פעם, דווקא בצד השני של המשוואה.

בתחילת מרץ 2006 התנהל בפרמיירליג מירוץ צמוד ועיקש על המקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות. ארסנל, בולטון ו-ווסטהאם היו בסביבה באותם ימים וכך גם טוטנהאם ובלקבורן שנפגשו בווייט הארט ליין. התרנגולים נכנסו למחזור ה-28 כשהם במקום הרביעי עם 46 נקודות ובלקבורן הייתה במקום השישי עם 43.

בדקה ה-9 חלוצה המצרי של טוטנהאם, מידו, נאבק בריאן נלסון מבלקבורן והכדור התגלגל החוצה. הקוון דארן קאן שגה כשקבע כדור חוץ לקבוצה הביתית ומידו מיהר עם הוצאת החוץ לרובי קין. האירי הקפיץ מעל שחקן אחד, עבר שני וקבע 0:1 עם מבצע אישי נהדר. בריאיון ב-2015 אף אמר ש"זה השער האהוב עלי במדי טוטנהאם".

קין השלים צמד בהמשך, אחרי שבדרך לשער השני שלו נגע ביד (וגם הודה בסיום) והשופט הווארד ווב לא ראה. טוטנהאם המשיכה לניצחון 2:3 ובבלקבורן רתחו.

השער של רובי קין במדי טוטנהאם נגד בלקבורן ב-2006/.

המאמן האורח, מארק יוז, אמר אחרי המשחק: "אנחנו מתוסכלים מההחלטה של הקוון בשער הראשון. מידו היה האחרון שנגע בכדור לפני שהוא התגלגל החוצה - הוא נגע בו שלוש פעמים. אם זו הייתה נגיעה אחת, הייתי יכול להבין איך הקוון פספס, אבל לא שלוש פעמים".

ב"גרדיאן" כתבו בסיכום המשחק: "ההחלטה של הקוון דארן קאן הייתה קצרת ראייה, מידו היה האחרון שנגע בכדור, אבל זה לא מוריד מהווירטואוזיות של קין בכיבוש השער".

ב"טלגרף" הוסיפו: "בשער הראשון הקוון העניק בטעות כדור חוץ לטוטנהאם. מצלמות הטלוויזיה הוכיחו מעבר לכל ספק שמידו נגע אחרון בכדור. אחר כך השופט הווארד ווב כשל בזיהוי נגיעת יד של קין בדרך לשער השני שלו".

אחת מקלישאות הכדורגל החביבות על מאמנים היא "אני לא רוצה לדבר על השופטים ועל הטעויות. פעם זה לטובתך ופעם זה לרעתך". גם רובי קין בוודאי יודע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully