וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 מצלמות ואף אחת לא קלטה את האירוע: האם ויטור היה בנבדל?

15.4.2024 / 22:44

במכבי תל אביב זעמו בעקבות המהלך שהוביל לפנדל ופנו לאיגוד השופטים כדי לקבל תשובות. השופט פריד: "בזוויות השידור לא הייתה שום אפשרות לאבחן נבדל ודאי, ולכן הוחלט להמשיך עם החלטת עוזר השופט"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:1/ספורט1

הפועל באר שבע גברה הערב (שני) 0:1 על הפועל באר שבע מפנדל מוצלח של אנטוניו ספר, אך נראה שההחלטה על הענקת כדור העונשין מ-11 מטרים למארחת הייתה בעייתית. 12 מצלמות צילמו את המשחק ובאף אחת אי אפשר היה לראות אם מיגל ויטור בנבדל וזאת למרות שנראה כי בלם הפועל באר שבע היה בנבדל על פי מהלך המשחק.

איגוד השופטים התלונן העונה פעמיים על שני אירועים שבהם לא ראו במצלמות וגם הערב בטרנר אי אפשר היה לראות את האירוע. בלי קשר, הקרן ממנה החל המהלך של הפנדל לא היתה צריכה להיפסק מאחר שויטור נגח בעצמו ולא שחקן של מכבי תל אביב. יגאל פריד לא ראה שהקפטן ויטור הוא זה שנגח ופסק לקרן שגויה.

השוט יגאל פריד הסביר בסיום: "זיהינו עבירה של סבוריט על ויטור, הקוון החליט שאין נבדל. שיפוט המסך בדק את האירוע, אבחן שהייתה עבירה ואישר לי את ההחלטה. לאחר מכן נבדק המהלך ההתקפי, ובזוויות השידור לא הייתה שום אפשרות לאבחן האם באופן ודאי היה נבדל של ויטור ברגע המסירה ולכן הוחלט להמשיך עם החלטת עוזר השופט במגרש. מהסיבה הזו הפנדל אושר".

יגאל פריד שופט כדורגל. ברני ארדוב
ההחלטה התקבלה על הדשא, שופטי המסך לא ראו. פריד/ברני ארדוב

מכבי תל אביב פנתה לאיגוד השופטים בבקשה לקבל הסבר כיצד אין שום זווית מ-12 מצלמות שמצלמת את האירוע ומוכיחה כי ויטור היה בעמדת נבדל.

רובי קין הגיב בזעם על החלטות השיפוט: "לא הגיע להם לנצח את המשחק. היה להם מזל. צריך להתאושש מזה כמה שיותר מהר. לא היינו צריכים להפסיד את המשחק הזה. אני שונא לדבר על שופטים, במיוחד לא היום. אבל הקרן השנייה לא היתה קרן וגם ויטור היה באופסייד. לא ברור מה השופטים ראו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully