וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיונים אל תוך הלילה: מכבי ת"א מסרבת להירגע מה"תקלה" בטרנר

16.4.2024 / 6:05

שעות אחרי ההפסד לב"ש, הצהובים עדיין ניסו לקבל תשובות מגורמים בהתאחדות ובאיגוד השופטים בנוגע לפנדל: "לא יתכן שאין זווית שתראה אם ויטור בנבדל". השחקנים מנסים לעבור הלאה: "לבכות לא ייתן שום דבר". תורג'מן יפתח במקום זהבי המוצהב בשבת

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:1/ספורט1

במכבי תל אביב מתקשים להירגע מהאירועים אמש בהפסד 1:0 להפועל באר שבע באצטדיון טרנר. עמוק לתוך הלילה ואחרי שהקבוצה כבר חזרה לתל אביב, עוד התכתבו מרבית הגורמים בקבוצה בינם לבין עצמם וגם מול גורמים בהתאחדות לכדורגל, המינהלת ואיגוד השופטים ותהו כיצד זה שלא נמצאה זווית אחת של מצלמה מתוך ה-12 שצילמו את המשחק, בה נראה מיגל ויטור בנבדל.

"אנחנו משקיעים כל כך הרבה כדי שלא תהיה כזו תקלה", אמרו גורמים במועדון. "לא יתכן שלא תהיה זווית צילום אחת שתראה אם ויטור היה או לא היה בנבדל".

אבל לצד האכזבה והכעס, במכבי תל אביב כבר מבינים שהתעסקות בקיפוח, לטענתם, לא תחזיר להם את הנקודה ולכן המסר שכבר עבר אמש לשחקנים הוא שהסיפור כבר לא בטרנר, אלא בשבת מול הפועל חיפה. "אנחנו כבר מתים להתחיל את המשחק בשבת", אמרו שחקנים. "לבכות על שיפוט או צלמים, לא ייתן לנו נקודות מול הפועל חיפה".

שחקני מכבי תל אביב עטים על השופט יגאל פריד, רועי גורדנה שחקן הפועל באר שבע משמאלם. ברני ארדוב
הסערה נמשכת. שחקני מכבי תל אביב עם יגאל פריד/ברני ארדוב
דור תורג'מן, דור פרץ שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. ברני ארדוב
"מתים כבר לשחק בשבת". דור פרץ ודור תורג'מן/ברני ארדוב

רובי קין הדף אמש במסיבת העיתונאים בטרנר סברה שהועלתה על ידי אחד העיתונאים, לפיה חוסר הוודאות לגביו בעונה הבאה, פוגע בקבוצה. "זה לא נכון", אמר קין. "ההתנהלות שלי לאורך כל העונה היא אותו הדבר ומעולם לא שמעתם אותי אומר שאני לא אשאר".

ערן זהבי יעדר בשבת אחרי שספג אמש כרטיס צהוב חמישי ובמקומו צפוי לפתוח דור תורג'מן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully