וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין: "ישנתי טוב בלילה. חבל שדגו עוזב, מאחל לו בהצלחה בעתיד"

14.4.2024 / 18:00

מאמן מכבי תל אביב במסיבת העיתונאים לקראת הפועל באר שבע (שני, 20:30): "העובדה שמכבי חיפה ניצחה והפער הצטמק לא משנה דבר"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב לא הצליחה לנצח את מכבי חיפה במחזור הקודם ובעקבות חלוקת הנקודות הפער ביניהן נותר בעינו. אמש (שבת) האלופה ניצחה את בני סכנין ועל כן הפער הצטמק לעת עתה לשבע נקודות, כך שמכבי תל אביב לא יכולה להרשות לעצמה למעוד בטרנר נגד הפועל באר שבע, במשחק בו היא בכל מקרה תחסר את אוהדיה בעקבות העונש שספגה - בין אם תאושר בסופו של דבר כניסת קהל או לא.

במסיבת העיתונאים שערכה המוליכה לקראת המשחק, המאמן רובי קין נשאל תחילה על המצב הביטחוני ועל הלילה שעבר עליו בעקבות המתקפה האיראנית: "ישנתי טוב", אמר האירי ובחר שלא להתייחס למצב מעבר לכך.

לקראת הפועל באר שבע, אותה כבר ניצח שלוש פעמים העונה, אמר: "הפועל באר שבע קבוצה טובה וחזקה ואנחנו יודעים שמצפה לנו משחק קשה. העובדה שמכבי חיפה ניצחה לא משנה דבר, אני מתרכז רק בעצמנו ובמשחק נגד הפועל באר שבע. מה עושים עם הפער שהצטמק? צריך לנצח משחקים".

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
רובי קין מאמן מכבי תל אביב/מאור אלקסלסי

האירי גם נשאל על פציעת יוריס ואן אובריים שיחסר לקבוצה ככל הנראה עד סוף העונה: "יש לנו סגל גדול בדיוק בגלל הדברים האלה. יוריס היה מצוין העונה וזה מאוד מצער, אבל הוא בסדר, הוא חזק. לשחקן אחר תהיה כעת ההזדמנות לשחק". בנוסף, אישר כי דריק לוקאסן הפצוע ייעדר.

על המשחק האחרון נגד מכבי חיפה אמר: "המשחק הזה היה ונגמר. פגשנו קבוצה טובה ולא הצלחנו לשלוט בכל המשחק. זה קורה מול קבוצות טובות. אני לא מקשיב למה שאנשים אומרים, זה לא מעניין אותי, אלא רק לצוות שלי ולשחקנים שלי ואנחנו מתמקדים תמיד במשחק הבא".

לסיום נשאל קין על החלטת מכבי חיפה להחזיר את ברק בכר במקום מסאי דגו בעונה הבאה: "חבל לי שהוא עוזב ואני מאחל לו את כל ההצלחה בעתיד. לגביי, אני מתמקד רק בעונה הזו ולא מסתכל ולא חושב על שום דבר מעבר למשחק מחר".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אורי עזו, שחקן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
אורי עזו, שחקן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בתוך כך, אחד מכוכבי קבוצת הנוער של המועדון, אורי עזו בן ה-18, חתם על חוזה בוגרים לשלוש שנים עם אופציה להאריך את ההסכם בשנתיים נוספות - כך שהוא יוכל להשלים חמש שנים במועדון. החוזה נחתם באמצעות סוכנו גלעד קצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully