וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר ההסדר של מכבי ת"א: עונש איסור הקהל יחול על המשחק בטרנר

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 16:55

על אף שלא יהיה קהל בבאר שבע בגלל מגבלות פיקוד העורף, בית הדין של ההתאחדות אישר את ההסכם עם הצהובים, שלא יוכלו להביא קהל חוץ למשחק הצמרת (שני, 20:30). וגם: הופעל העונש על תנאי בגין קריאות גזעניות

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

בית הדין המשמעתי אישר את הסדר הטיעון אליו הגיעה מכבי תל אביב ביום חמישי עם תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד גלעד ברגמן - והעונש על איסור של כניסת קהל החוץ שהוטל עליה יושת על המשחק שלה מחר באצטדיון טרנר מול הפועל באר שבע.

כזכור, מכבי תל אביב מיהרה ביום חמישי להגיע להסדר מול תובע ההתאחדות לפיו העונש של איסור קהל חוץ יחול על המשחק מחר מול הפועל באר שבע ולא על המשחק של הצהובים מול מכבי חיפה באצטדיון בעירוני בחיפה.

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
אוהדי מכבי תל אביב/דני מרון

הצהובים חששו כי לאור האיסור של פיקוד העורף לקיים אירועים רבי משתתפים ההחלטה תהפוך ללא רלוונטית, אך בסופו של דבר, העונש למכבי תל אביב אכן יהיה במשחק מול באר שבע ולא בקרב מול הירוקים, שעלול להיות מכריע בגורל האליפות.

בתוך כך, הדיין עו"ד גיורא לנדאו גם הפעיל את העונש על תנאי שעמד נגד המועדון בעקבות קריאות גזעניות. אוהדי מכבי תל אביב שרו בגביע המדינה נגד מכבי פתח תקוה "תנו לצה"ל לנצח, לז*** את הערבים" ועל כן נקנס המועדון ב-40 אלף שקל - מתוכם 30 אלף שקל בעקבות אותו עונש על תנאי. בנוסף, נענשה מכבי תל אביב בעונש על תנאי נוסף בגובה 40 אלף שקל על כל הרשעה חוזרת בעבירת קריאות גזעניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully