וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור השינויים בהנחיות פיקוד העורף, מסתמן שיהיה קהל בב"ש-מכבי ת"א

15.4.2024 / 0:15

פיקוד העורף הודיע על הנחיות חדשות והסיר בין היתר את האיסור על התקהלות של מעל 1,000 איש. מכבי ת"א בכל מקרה לא תגיע לטרנר עם אוהדים

תקציר: בני ריינה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

פיקוד העורף הודיע הלילה (ראשון) על הנחיות חדשות, והמשמעות היא שהמשחק בין הפועל באר שבע ומכבי תל אביב מחר (שני, 20:30) באצטדיון טרנר צפוי להיערך עם קהל.

כזכור, מנהלת הליגות בכדורגל הייתה לכל אורך היום בקשר עם פיקוד העורף בהמתנה דרוכה לאפשרות שההנחיות ישונו, וההודעה על כך התקבלה בחצות הלילה. "במסגרת השינויים הוחלט על חזרת הפעילויות החינוכיות בכל רחבי הארץ", נמסר מפיקוד העורף. "באזורי הנחיה קו עימות ועוטף עזה יתאפשרו פעילויות חינוכיות בכפוף להגבלות. כמו כן, הוסרה הגבלת ההתקהלות באזורים הנמצאים במדיניות ירוקה".

אוהדי הפועל באר שבע. דני מרון
ככל הנראה ימלאו את טרנר. אוהדי הפועל באר שבע/דני מרון

לאור השקט היחסי בשעות האחרונות, ההערכה הייתה שבהחלט קיימת האפשרות שיהיו שינויים ומבחינת מנהלת הליגות והפועל באר שבע, גם הודעה של חזרה לשגרה אשר תתקבל מחר לפני הצהריים, תסלול את קיום המשחק עם קהל. עם זאת, האפשרות לכך קטנה אחרי ההודעה שנמסרה הערב.

במנהלת ובהפועל באר שבע הסבירו שגם אם תתקבל החלטה שונה מחר בבוקר, ישנן שתי סיבות עיקריות לכך שניתן יהיה לקיים את המשחק עם קהל בהחלטה של הרגע האחרון: המשטרה כבר נערכה למשחק עם קהל ולעובדה שמכבי תל אביב נענשה בכך שהיא לא תוכל להגיע לטרנר עם אוהדים, דבר שמקל על ההיערכות למשחק בפרופיל כזה ללא קהל חוץ. כאמור, נכון לכתיבת שורות אלו לא אמור להיות שינוי.

"בתום הערכת המצב, מדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף נשארת ללא שינוי ובתוקף עד ליום שני 15.04.2024 בשעה 23:00", נמסר הערב ב-18:00. אם ההחלטה תשתנה עד מחר בצהריים, יהיה קהל למרות הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully