וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר מעדה במפתיע, אבל עדיין תוכל לחגוג זכייה באליפות בדרבי

קליארי חזרה פעמיים מפיגור ב-2:2 הדרמטי בסן סירו, ניצחון של הנראזורי על מילאן במחזור הבא יבטיח לה את התואר, תיקו כבר לא. ססואולו בעטה בדלי ב-3:3 נגד מילאן, שוב איכזבה בגדול

תקציר: אינטר - קליארי 2:2/ספורט1

המחזור ה-32 בסרייה A נמשך היום (ראשון) והפתעה גדולה נרשמה במשחק המאוחר, כאשר האלופה שבדרך אינטר ספגה שוויון דרמטי ב-2:2 הביתי נגד קליארי. עוד קודם לכן, נאפולי התספקה ב-2:2 מאכזב נגד פרוזינונה בבית, מילאן סיימה ב-3:3 בחוץ נגד ססואולו והמשחק של רומא הופסק בעקבות אירוע רפואי של אוון אנדיקה שאיבד את ההכרה וצנח אל הדשא במהלך המשחק.

שחקני קליארי חוגגים נגד אינטר. רויטרס
קליארי תשוב עם נקודה יקרה, אינטר עדיין תוכל לחגוג אליפות בדרבי/רויטרס

אינטר - קליארי 2:2

אינטר כידוע בדרך הבטוחה לזכייה בסקודטו וייתכן שתעשה זאת כבר בשבוע הבא, אבל דווקא מול קליארי, קבוצתו של קלאודיו ראניירי שעלתה בחזרה לסרייה A בסוף העונה שעברה וניצחה לפני כחודש לראשונה ובפעם היחידה מחוץ לביתה בליגה, מעדה וכעת תהיה חייבת לנצח בדרבי בשבוע הבא כדי לזכות רשמית באליפות.

אינטר לא הצליחה לנצח בפעם ה-14 ב-15 משחקי הליגה האחרונים וזאת למרות שהובילה פעמיים מול הקבוצה שרחוקה רק ארבע נקודות מהקו האדום ורשמה הישג מצוין מבחינתה. אלכסיס סאנצ'ס בישל למרכוס תוראם את השער הראשון בדקה ה-12, אבל אלדור שמורודוב איזן בדקה ה-65. אינטר העבירה הילוך ובחלוף תשע דקות שבה ליתרון מפנדל מוצלח של הקאן צ'לחנוילו, אולם המילה האחרונה הייתה של ניקולה ויולה שבדקה ה-83 קבע 2:2, תוצאה שלא השתנתה עד לסיום. בעקבות חלוקת הנקודות, אינטר לא תוכל לסיים בתיקו ביום שני נגד היריבה העירונית והמושבעת מילאן כדי לחגוג עליה רשמית את הזכייה באליפות, אלא תצטרך לנצח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

צפו בתקציר ה-3:3 המטורף בין ססואולו למילאן

תקציר: ססואולו - מילאן 3:3/ספורט1
שחקני מילאן. Alessandro Sabattini, GettyImages
מעידה שלא עלתה ביוקר. מילאן/GettyImages, Alessandro Sabattini

ססואולו - מילאן 3:3

לאחר שרומא קטעה לה את המומנטום בליגה האירופית, מילאן שמטה גם את רצף חמשת הניצחונות בליגה, אבל מי שבאמת צריכה להצטער על התיקו הזה היא ססואולו שבעטה בדלי ובשל כך נותרה מתחת לקו האדום. ניצחון היה מעלה את המארחת ממקום 19 ל-16, אלא שהיא שמטה יתרון של שני שערים בשני מקרים במשחק. אנדראה פינאמונטי (4) וארמנד לוריינט (10) היממו את הרוסונרי והעלו ל-0:2 מהיר, רפאל לאאו הגיב מהר (20) וצימק, אבל לוריינט השלים צמד (53) מעט אחרי ההפסקה והירוקים-שחורים הובילו 1:3. אלא שלוקה יוביץ' (59) ונואה אוקאפור (84) כבשו למילאן וחילצו תיקו ששמר על סטטוס קוו בכל הנוגע לפער שש הנקודות מיובנטוס השלישית, שמעדה אתמול בעצמה.

מאמן נבחרת איטליה, לוצ'אנו ספאלטי, ביציע בנאפולי. Francesco Pecoraro, GettyImages
התרגש ביציע. ספאלטי/GettyImages, Francesco Pecoraro

נאפולי - פרוזינונה 2:2

לוצ'אנו ספאלטי - היום מאמן נבחרת איטליה - חזר לנאפולי לראשונה מאז שעזב בתום עונת האליפות, שמע את האוהדים מריעים לו וקוראים לשובו והתקשה לעצור את הדמעות. על הדשא מתאו פוליטאנו העלה את נאפולי ליתרון בבעיטה מסובבת (16) ואלכס מרט עצר פנדל של מתיאס סולה (30). במחצית השנייה שוער נאפולי הפך לגיבור הטראגי, אחרי שאיבוד כדור שלו עם הרגל, תורגם לשוויון של וואליד שדירה (50). ויקטור אוסימן דחק מקרוב את ה-1:2 של נאפולי (63), אבל שדירה השלים צמד (73) וקבע 2:2 בסיום. מריו רוי המקומי הורחק בתוספת הזמן.

ספאלטי חזר לנאפולי, ששוב פישלה בענק. צפו בתקציר

תקציר: נאפולי - פרוזינונה 2:2/ספורט1

המחזור יושלם ביום שני עם שני משחקים:

פיורנטינה - גנואה (19:30)
אטאלנטה - ורונה (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully