וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאלה דה רוסי ורומא נרגעו: אוון אנדיקה לא סבל מהתקף לב

הבלם נבדק בבית החולים וקיבל תוצאה מעודדת, כנראה מכה בחזה גרמה לקשיי נשימה ולהתמוטטות על הדשא. המאמן: "הכל בסדר". הקבוצות חיזקו

תקציר: ססואולו - מילאן 3:3/ספורט1

רגעי חרדה של ממש התרחשו הערב (ראשון) באיטליה, כאשר בלם רומא אוון אנדיקה התמוטט על המגרש בדקה ה-72 של משחק החוץ נגד אודינזה בזמן שהתוצאה הייתה 1:1. אחרי שהשחקן פונה אל בית החולים כשהוא תופס החזה, הבדיקות שנערכו לו העלו תוצאות מעודדות ונקבע בהן כי אנדיקה לא סבל מהתקף לב.

בדיווחים התברר שהפינוי הדחוף והפסקת המשחק נעשו בגלל תוצאות מדאיגות בבדיקת אק"ג שעבר הבלם באצטדיון. כל אנשי רומא הגיעו באוטובוס הקבוצתי לבית החולים, שם הורשו מנכ"ל המועדון לינה סולוקו, המאמן דניאלה דה רוסי והקפטן לורנצו פלגריני לבקר את אנדיקה בחדרו, וקיבלו את העדכון המרגיע לפיו נשללה האפשרות שהקריסה של אנדיקה קרתה בשל אירוע לבבי.

ככל הנראה, אנדיקה ספג במהלך המשחק מכה חזקה בחזהו, שגרמה בהמשך לקשיי נשימה. הוא יעביר את הלילה בבית החולים, שם יערוך בדיקת CT, וכשדה רוסי יצא משם הוא אמר בחיוך לעיתונאים בחוץ: "הכל בסדר, הכל בסדר".

שחקן רומא איבן אנדיקה. Gabriele Maltinti, GettyImages
אחרי התמונות המדאיגות, הגיעה בשורה מרגיעה. אנדיקה מפונה/GettyImages, Gabriele Maltinti

בינתיים קיבל השחקן הודעות תמיכה ברשת החברתיות, מחשבונות רוב המועדונים בכדורגל האיטלקי בפרט והאירופי בכלל, כולל מלאציו שהיא יריבתה העירונית המושבעת של רומא, ומפרנקפורט שבמדיה שיחק אנדיקה חמש שנים לפני שעבר לבירת איטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully