וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנעאן בספק אצל מ.ס. אשדוד, אבו חנא צפוי לפתוח במכבי נתניה

קשר המארחת ייבדק באימון המסכם ובכל מקרה לא צפוי לפתוח, באשדוד מצפים ל-3,000 צופים (א', 20:00, ספורט2). שבירו בתמונת ההרכב מנגד

מחזור 28הסתיים14/04/2024
מ.ס. אשדוד
    0
      מכבי נתניה
      תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה 2:0/ספורט1

      מ.ס. אשדוד

      דריכות גדולה בקבוצה מעיר הנמל לקראת המשחק מחר (ראשון, 20:00, שידור ישיר בספורט2). במועדון פועלים להביא מאות ילדים ובני נוער שיתמכו מהיציע, ההערכה היא שקרוב ל-3,000 אוהדים יהיו למ.ס. אשדוד במשחק הביתי אותו היא צריכה לסיים עם ניצחון כדי שיהיה לה סיכוי לעלות מעל הקו האדום.

      אחרי שפתחה ברגל ימין את דרכה בפלייאוף התחתון, עם ניצחון חוץ על מכבי פתח תקוה, בקבוצה מחכים לנתניה שהחליפה מאמן בפגרה וידעה לנצח עם מרקו בלבול על הקווים את מכבי חיפה ברבע גמר גביע המדינה. מאמן מ.ס. אשדוד אלי לוי אמר לקראת מחר: "מכבי נתניה החליפה מאמן וצריך להיערך אחרת. מול העיניים שלנו רק מכבי נתניה, לא מסתכלים רחוק. הם קבוצה טובה, חזקה ואיכותית שניצחה אותנו פעמיים העונה. יהיה קשה, אבל אני אוהב ניצחונות קשים. עברנו את מכבי פתח תקוה בפתיחת הפלייאוף עם ניצחון ואנחנו רוצים להמשיך עם עוד ניצחון לתוך הפלייאוף הזה".

      מוחמד כנעאן בספק למשחק. הקשר ינסה להתאמן הערב באימון המסכם אחרי שקיבל זריקה, אבל בכל מקרה לא צפוי להיכלל בהרכב. מי שיחסרו הם אבנעזר ממאטה שסיים את העונה וטום בן זקן שעדיין מחלים מפציעה.

      מאמן מ.ס. אשדוד אלי לוי. קובי אליהו
      ישמח לניצחון קשה. אלי לוי/קובי אליהו

      מכבי נתניה

      כשהיא נמצאת במרחק שלוש נקודות בלבד מאשדוד שנמצאת מתחת לקו האדום, מכבי נתניה יודעת שהפסד מחר יסבך אותה קשות במאבק על המקום בליגת העל ורואה במשחק החוץ הזה כאחד החשובים שלה בשנים האחרונות. המאמן מרקו בלבול פתח את הקדנציה שלו במועדון עם 1:3 אדיר על מכבי חיפה ברבע גמר הגביע ובנתניה מקווים להמשיך מחר במומנטום החיובי, עם אותן אנרגיות ואותה מחויבות שהציגו השחקנים במשחק החוץ נגד הירוקים.

      נתניה תחסר את שני המגנים השמאליים שלה, כאשר נפתלי בלאי מורחק ונאסים אואמו טס לצרפת לשהות לצד אשתו שצפויה ללדת בימים הקרובים. מי שאמור לפתוח בעמדת המגן השמאלי הוא ג'ואל אבו חנא, שהתאושש מפציעה בקרסול ואמור להיות כשיר למשחק. איתמר שבירו ומקסים פלקושצ'נקו, שנכנסו כמחליפים בגביע וקיבלו הרבה מחמאות מהצוות המקצועי, נמצאים בתמונת ההרכב.

      sheen-shitof

      פתרון עוצמתי לכאב

      טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

      בשיתוף Solio
      ג'ואל אבו חנא מכבי נתניה. ברני ארדוב
      שוב כמגן השמאלי. ג'ואל אבו חנא/ברני ארדוב

      טריוויה

      * 63 מפגשים היו בין הקבוצות בליגת העל, כשלמכבי נתניה יתרון של 24:28 בניצחונות, ועוד 11 תוצאות תיקו.

      * 12 המפגשים האחרונים בכל המסגרות, כולל חצי גמר הגביע אשתקד שבו ניצחה מכבי נתניה 1:3, הגיעו להכרעה (שבעה ניצחונות של נתניה, כולל רצף פעיל של ארבעה, לעומת חמישה של מ.ס. אשדוד). התיקו האחרון: 0:0 באשדוד בפברואר 2020.

      * כל 11 משחקי הבית האחרונים של מ.ס. אשדוד הוכרעו: ארבעה ניצחונות ושבעה הפסדים.

      * ה-0:2 באשדוד בחודש שעבר הוא הניצחון היחיד של מכבי נתניה ב-10 המחזורים האחרונים. היה לה תיקו בודד (0:0 בטדי מול בית"ר) ושמונה הפסדים.

      * מרקו בלבול, שניצח את מכבי חיפה בגביע במשחקו הראשון כמאמן מכבי נתניה, יערוך כעת בכורה בליגה ופוגש יריבה לה מעולם לא הפסיד: שישה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: גל לייבוביץ'
      אצטדיון: אשדוד

      השבוע בליגת העל:

      שבת, 15:30: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה (ספורט4)
      שבת, 17:45: מכבי חיפה - בני סכנין (ספורט4)
      שבת, 20:00: הפועל תל אביב - הפועל פתח תקוה (ספורט3)

      ראשון, 19:00: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה
      ראשון, 19:45: הפועל חיפה - מכבי בני ריינה
      ראשון, 20:00: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה (ספורט2)

      שני, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully