וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה אדם אחר לגמרי": מאמן ליל עשה מהפך תדמיתי לכוכב שלו

התלבושות של אדון ז'גרובה עוררו גיחוך בליל, אז פאולו פונסקה הבטיח לקנות לו מלתחה חדשה במקרה של ניצחון על מארסיי, וגם קיים. כך זה נראה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.4/ספורט1

המלתחה של אדון ז'גרובה, שחקן הכנף הקוסוברי של ליל, הייתה מושא ללעג מאז הגעתו לצרפת. הכדורגלן יליד גרמניה מעדיף את הלבוש המרושל ומעלה לרשתות תמונות עם בגדי היפ-הופ, אז לפני המשחק מול מארסיי הבטיח מאמנו פאולו פונסקה שייקח אותו לקניות ויעשה לו "מהפך" אם הקבוצה תנצח.

ליל עשתה את העבודה ביום ראשון עם 1:3 ביתי, התבססה במקום הרביעי שמוביל בתום העונה למוקדמות ליגת האלופות ולפיכך המאמן הפורטוגלי עמד בהבטחתו. פונסקה לקח את ז'גרובה להחליף את כל המלתחה ולימד אותו "להתלבש בסטייל", שבוע וחצי לאחר שהשחקן חגג את יום הולדתו ה-25.

"כמו שהבטחתי, הנה אנחנו בניסיון לשנות את התדמית של אדון", אמר המאמן בסרטון שפרסם המועדון ברשתות החברתיות. ז'גרובה ענה: "זה הזמן להשתנות, חברים".

הקוסוברי (ארבעה שערים ב-34 הופעות בנבחרת) הציג כמה מהתלבושות שבחר לו המאמן והתלהב: "זה מדהים, כמה קלאס. המאמן החמיא: כמה סטייל, אתה אדם אחר לגמרי". פונסקה סיכם: "אתם זוכרים איך אדון היה לפני, עכשיו זה אדון אחר. אראה לכם, תסתכלו עליו". ז'גרובה הוסיף: "קלאס, אני נראה כמו המאמן עכשיו".

ליל היא קבוצת הבית הטובה בצרפת העונה, עם 10 ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו והפסד בודד. פונסקה הצעיד אותה למקום החמישי בעונה הקודמת וכעת מקווה להשיג את הכרטיס לליגת האלופות, כשהקבוצה בכיוון הנכון והערב (חמישי, 22:00) גם תתארח אצל אסטון וילה במשחק הראשון ברבע גמר הקונפרנס ליג.

ז'גרובה הפך העונה לשחקן הרכב קבוע וכבש חמישה שערי ליגה, אחרי שהיו לו חמישה בשנה וחצי הראשונות שלו. הוא הבקיע גם שלושה שערים באירופה ושלושער בגביע, לצד תשעה בישולים בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully