וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1:2 לאסטון וילה על ליל בקונפרנס, 2:3 לאולימפיאקוס על פנרבחצ'ה

אמרי צלח את המשחק הראשון מבין שניים ברבע הגמר, היוונים כבר הובילו 0:3 בביתם. ויקטוריה פלזן - פיורנטינה 0:0, קלאב ברוז' - פאוק סלוניקי 0:1

תקציר: אסטון וילה - ברנטפורד 3:3/ספורט1

ללא הנציגות הישראליות, מכבי תל אביב ומכבי חיפה שהודחו בשמינית הגמר, מפעל הקונפרנס ליג ממשיך והערב (חמישי) התקיימו משחקי רבע הגמר.

ויקטוריה פלזן - פיורנטינה 0:0

שלושה ניצחונות בלבד רשמה פיורנטינה בעשרת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, כולל 3:4 על מכבי חיפה בבודפשט. הקבוצה צנחה אל המקום העשירי בליגה והתרחקה מהמאבק על הכרטיסים למפעלים האירופיים, והיכולת הרעה המשיכה גם למסגרת האירופית כשבביקור אצל היריבה הנוחה ביותר, ככל הנראה, שהייתה יכולה לקבל בהגרלה, היא יצאה ללא שערים עם תיקו מאופס שהעביר את ההכרעה לאיטליה.

ארתור מלו פיורנטינה. רויטרס
לא הצליחו לכבוש בצ'כיה. ארתור מלו/רויטרס

צפו בתקציר הניצחון של אולימפיאקוס על פנרבחצ'ה

תקציר: אולימפיאקוס - פנרבחצ'ה 2:3/ספורט1

אולימפיאקוס - פנרבחצ'ה 2:3

מאז המינוי של חוסה לואיס מנדיליבר, אולימפיאקוס מסתערת על כל התארים. בליגה היא חזרה למאבק האליפות ובאירופה, כזכור, הפסידה 4:1 למכבי תל אביב בפיראוס, אך בתום 120 דקות בגומלין בסרביה ניצחה 1:6 ועלתה. הערב, היא פגשה את הקבוצה הלוהטת מטורקיה שהצליחה להסתבך לאחרונה במסגרת המקומית והבלאגן המשיך גם בפיראוס עם פתיחה מהממת של הקבוצה היוונית. קוסטנטינוס פורטוניס ניצל איבוד כדור של ההגנה הטורקית ובעט כדור שטוח מקצה הרחבה לפינה הרחוקה כדי להעלות את המארחת ליתרון בדקה התשיעית. בדקה ה-32 סטפן יובטיץ' הכפיל והקפיץ את הקהל הביתי שראה את השער השלישי מצ'יקיניו בדקה ה-57 במה שהיה נראה סגור. כמו במשחקים מול מכבי תל אביב, זה לא נגמר וכנראה שרק בטורקיה התמונה תתבהר יותר, כי פנדל של דושאן טאדיץ' בדקה ה-68 ושער נוסף של איפרן קאן חאבצ'י כעבור 6 דקות צמצמו ל-3:2 וקבעו גומלין לוהט בשבוע הבא.

אסטון וילה - ליל 1:2

אונאי אמרי זכה ארבע פעמים בליגה האירופית והוא רוצה להוסיף לארון התארים גם את גביע הקונפרנס ליג. הערב הוא השיג מקדמה חשובה מול הקבוצה שהעפילה לראשונה בתולדותיה לרבע גמר של מפעל אירופי, וחגג ניצחון במשחקו האלף בקריירה כמאמן קבוצה. ג'ון מקגין בישל לאולי ווטקינס את הראשון (13) וכבש את השני (56) מבישול לאון ביילי, היריבה היתה לא פחות מסוכנת ובאה על שכרה בדקה ה-85, עם שער מצמק של באפודה דיאקיטה.

שחקן אסטון וילה ג'ון מקגין. רויטרס
העונה הנהדרת נמשכת. מקגין/רויטרס

קלאב ברוז' - פאוק סלוניקי 0:1

הבלגים ניצחו רק משחק חוץ אחד מתוך שבעת האחרונים בכל המסגרות, ועל כן המקדמה שהשיגו הערב חשובה מאוד לקראת משחק החוץ הלוהט באצטדיון הטומבה בסלוניקי. הוגו וטלסן הכריע בדקה ה-6, איגור טיאגו פספס מהנקודה הלבנה (78) הזדמנות להכפיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully