וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדון עולה: אדון ז'גרובה ילהטט באגף נגד נבחרת ישראל

לקוסובו יש כוכבים מהליגות בספרד ואיטליה, אבל אף אחד לא מצית את הדמיון של האוהדים כמו אדון ז'גרובה. שחקן הכנף של ליל מאמלל את המגנים בליגה הצרפתית ומתכנן לעשות חיים קשים לנבחרת ישראל

תקציר: רומניה - קוסובו 0:2/ספורט1

בקוסובו מדברים בימים האחרונים בדאגה על מצב הדשא באצטדיון פאדיל ווקרי בפרישטינה, שם הנבחרת המקומית תארח ביום ראשון את ישראל במוקדמות יורו 2024.

על פי התמונות שהתפרסמו בימים האחרונים, שחקנים טכניים כמו אוסקר גלוך ושגיב יחזקאל עלולים להיתקל בקשיים על כר הדשא הרעוע בפרישטינה, אבל זה ממש לא מעודד את הקוסוברים. אחת הדאגות שלהם היא איך יתמודד אדון ז'גרובה עם המשטח הגרוע.

בנבחרת קוסובו יש כמה כוכבים גדולים - אפילו בקנה מידה אירופי. הבלם אמיר רמאני זכה עם נאפולי באליפות, מילוט ראשיצה מצטיין בבשיקטאש ו-ודאט מוריצ'י ממאיורקה אמלל את ההגנה של ברצלונה ממש לא מזמן. אבל אף אחד לא מצית את הדמיון של האוהדים כמו אדון ז'גרובה.

שחקן ליל, אדון ז'גרובה. Catherine Steenkeste, GettyImages
אחד הדריבליסטים הטובים באירופה, אבל לא תמיד מספיק תכליתי. ז'גרובה/GettyImages, Catherine Steenkeste

אם יש שחקן אחד שמצב הדשא דווקא יכול לסייע לו, זה המגן השמאלי של נבחרת ישראל - כנראה רוי רביבו. כי את ז'גרובה שמשחק בכנף הימנית, מאוד קשה לעצור. ואם זה לא מספיק, הוא בכושר פנטסטי ורק לפני שבוע וחצי בישל את שני השערים ב-0:2 של ליל על מונאקו.

ז'גרובה מדורג במקום השני בליגה הצרפתית בכמות דריבלים פר 90 דקות: 9.79 למשחק, כשרק עוסמאן דמבלה מפ.ס.ז' מקדים אותו. בנוסף, יש לו 64 אחוזי הצלחה בדריבלים (מקום רביעי), אבל מכיוון שהשלושה שמדורגים מעליו בקושי מכדררים - אפשר לומר בלי להתבלבל שהעונה ז'גרובה הוא הדריבליסט המוביל בליגה הצרפתית.

באתר CIES שמנתח נתונים וסטטיסטיקות, הגדירו את ז'גרובה השבוע כ"דריבליסט המוביל העונה ב-5 הליגות הגדולות", בין שחקנים מעל גיל 23. אחרי עיבוד הנתונים שעשו באתר, התברר שהוא מקדים שחקנים כמו קינגסלי קומאן, ראחים סטרלינג, ויניסיוס ג'וניור ודיאן קולוסבסקי.

עוד בוואלה!

אלון חזן: "המוטיבציה של השחקנים אדירה, אבל היא לבדה לא תספיק"

לכתבה המלאה
שחקן ליל, אדון ז'גרובה. ANP, GettyImages
לפעמים הדרך היחידה לעצור אותו היא בעבירות. ז'גרובה/GettyImages, ANP

לקוסוברי בן ה-24 יש גם חסרונות. לפעמים נראה שהוא מעדיף עוד תרגיל יפה על פני מהלך תכליתי, כמעט כאילו הוא כוכב פריסטייל ברשת ולא שחקן כדורגל. ולפעמים הוא גם שובר שמירה בחלק האחורי - וזו נקודת תורפה שישראל תוכל לנצל ביום ראשון.

זג'רובה נולד בגרמניה להורים שעזבו את קוסובו וחזרו אליה כשהיה ילד. הוא שיחק בגנק ובאזל, לפני שבקיץ שעבר נמכר מהקבוצה השוויצרית לליל תמורת 7 מיליון יורו. היום כבר מדברים על התחנה הבאה, על מועדונים גדולים כמו מילאן או בורוסיה דורטמונד.

בשביל שמעבר לקבוצה גדולה אכן יקרה, ז'גרובה יצטרך לשפר על מאזן השערים הלא מוצלח שלו וגם להפוך את הלהטוטים באגף ליותר יצרניים - גם אם על חשבון היצירתיות. עד אז הוא עלול לעשות לנבחרת ישראל כמה כאבי ראש.

המשחקים שנותרו לישראל:

קוסובו (חוץ)
שוויץ (בית, הונגריה)
רומניה (בית, הונגריה)
אנדורה (חוץ)


המשחקים שנותרו לשוויץ:

ישראל (חוץ, הונגריה)
קוסובו (בית)
רומניה (חוץ)


המשחקים שנותרו לרומניה:

ישראל (חוץ, הונגריה)
שוויץ (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully