וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאסמירו: אני לא מצליח לישון בלילה בגלל מנצ'סטר יונייטד

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 10:23

הקשר הברזילאי הודה שהוא סובל מנדודי שינה בגלל הקבוצה המאכזבת שלו, ריו פרדיננד ממשיך לתקוף את טן האח על כדורגל של "קמיקזה וכאוס"

תקציר הקרב הגדול: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 2:2, שער אדיר לברונו פרננדש/ספורט1

קאסמירו מודה שהיכולת של מנצ'סטר יונייטד העונה גורמת לו לסבול מנדודי שינה, והוסיף שהמועדון צריך לאמץ מנטליות של "משחק אחרי משחק" ולא להיסחף אחרי המירוץ לתואר או למקום בליגת האלופות.

אחרי שסיימה במקום השלישי בעונה שעברה, העונה היא במקום השישי בטבלת הפרמיירליג עם 49 נקודות. כרגע יונייטד בפיגור של 11 נקודות מטוטנהאם שבמקום הרביעי ובמרחק של 22 נקודות מהמוליכה ארסנל.

שחקן מנצ'סטר יונייטד קאסמירו. Michael Regan, GettyImages
לא אותו שחקן שהיה במדריד. קאסמירו/GettyImages, Michael Regan

"זה קשה. זו הנקודה שהכי מטרידה אותי בלא להילחם על תארים", אמר קאסמירו, כשהוא בין השאר מתייחס ל-2:2 הביתי מול ליברפול, "להיות בפיגור של 20 נקודות מהמקום הראשון? לפעמים, אני אפילו לא יכול לישון בלילה בנסיון לחשוב על מה לעשות. זו המציאות. אין טעם לחשוב על תואר או מקום בליגת האלופות, אנחנו צריכים לחשוב על המשחק הנוכחי.

"אנחנו צריכים לחשוב על היום יום, על משחק אחרי משחק. הייתה לנו הזדמנות לקחת תשע נקודות במשחקים האחרונים והשגנו שתיים. היינו מוטרדים. אנחנו צריכים לחשוב משחק אחר משחק ולהתמקד במשחק הבא, מול בורנמות'".

קאסמירו הודה שהוא מודאג מהצניחה של מנצ'סטר יונייטד, כשהקבוצה של אריק טן האח איבדה שבע נקודות בתוך שמונה ימים במשחקים שבהם הובילה, מול ברנטפורד וצ'לסי, ולאחר מכן ב-2:2 מול ליברפול ביום ראשון.

"המשחק מול ליברפול היה מאוד מהיר ושוחק היטב. קלאסיקה. שיחקנו נגד אחד ממובילות הליגה שנמצאת בתקופה טובה, והגבנו טוב", אמר קאסמירו, "בבית אנחנו חזקים, אבל שיחקנו מול קבוצה גדולה. אנחנו צריכים לחשוב על המשחק הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אחרי ה-2:2 מול ליברפול, פרשני אנגליה ביקרו את טן האח, ובעוד רוי קין רמז שהמאמן "שיכור" אחרי האופטימיות שהביע וגארי נוויל אמר ב"ההחלטות שלו מוזרות", אתמול ריו פרדיננד אמר ש"אף אחד לא מזהה סגנון משחק בקבוצה הזאת, כולנו צופים ואומרים 'מה זה?', ביום בראשון זה היה סגנון קמיקזה כאותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully