וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיין או סמל? ליאור רפאלוב, האיש שמטריף את מכבי ת"א

הקשר הוותיק של מכבי חיפה הצית אש בבלומפילד עם מהלך "מלוכלך" ועקיצה בתקשורת: הצהובים המתוסכלים מתרגזים ומלגלגים על האיש שמעולם לא ניצחו, ואוהדי חיפה מאוהבים בו מתמיד

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

קרב הצמרת בין מכבי תל אביב למכבי חיפה הסתיים בתיקו 1:1 שמותיר את הצהובים במקום הראשון במרחק 10 נקודות מהאלופה, אבל מי שגנב את ההצגה היה ליאור רפאלוב, שחקנה הוותיק של מכבי חיפה, שהיה מעורב ב"מהלכים" הכי בולטים במשחק. זה התחיל בדחיפות שלו על שחקני מכבי תל אביב דור פרץ ואנריק סבוריט, שלטענת הצהובים היו חייבים להוביל להרחקה שלו, ומנגד לטענת ירוקים רבים, היה זה מהלך ש"הדליק" את האלופה ונתן לה אנרגיה.

בסיום רפאלוב הוסיף אש, כאשר עקץ את מכבי תל אביב ואמר: "אני חושב שבשלושת המשחקים מולם היינו הקבוצה הטובה יותר... את רואה בילד אפ של מכבי תל אביב מתחילת המשחק, אפילו לא פעם אחת... רק מעיפים כדורים לדוידה ומילסון, ציפיתי מהם ליותר". גם האימרה הזאת גררה ביקורת חריפה ברשתות החברתיות, כאשר מבחינת הצהובים רפאלוב יצא "בכיין" שמבקר קבוצה שרחוקה ממנו בצמרת, ואילו מבחינת הירוקים, הוא ייצג אותם בצורה נאמנה והגן על כבודם.

ליאור רפאלוב שחקן מכבי חיפה מול גבי קניקובסקי שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מצד אחד, לא הפסיד להם מעולם. מצד שני, האם אפשר לעקוץ כשאתה 10 נקודות מתחתם? רפאלוב מדליק/אריאל שלום

יש לציין שמכבי חיפה נמצאת ברצף של שבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות (הכי ארוך שלה מאז נובמבר-דצמבר 2017) ורפאלוב לא כבש כבר 13 משחקים. עם זאת, העובדה שרפאלוב עדיין לא הפסיד למכבי תל אביב במשחק ליגה לאורך כל הקריירה (!) הופכת אותו לסמל מבחינת שני המועדונים, ואתמול זה רק התחזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully