וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "רוצה להמשיך פה". רפאלוב: "הם רק העיפו כדורים למילסון ודוידה"

מאמן מכבי חיפה לא מרים ידיים במאבק האליפות: "אעשה הכול כדי שהקבוצה תסיים הכי טוב שיש". הקפטן עקץ: "ציפיתי מהם ליותר, אנחנו עדיין האלופים"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

אחרי ההדחה מהגביע ורצף הכישלונות בליגה, מכבי חיפה נלחמה הערב (שני) על הכבוד שלה ונותרה בלתי מנוצחת העונה מול מכבי תל אביב, עם 1:1 בבלומפילד. ערן זהבי העניק לצהובים יתרון בדקה ה-14, אבל שחקני האלופה עלו אחרת למחצית השנייה וענאן חלאילי קבע שוויון מוצדק בדקה ה-70, עם שער בשמאל בזמן שהוא פצוע. הפער בפסגה נותר 10 נקודות והצהובים התקרבו לאליפות, אבל מכבי חיפה, שנמצאת ברצף של שבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות (הכי ארוך שלה מאז נובמבר-דצמבר 2017) לפחות לא הפסידה ליריבה המושבעת.

מסאי דגו סיכם: "יוצא מאוכזב. היינו יותר טובים בחצי השני. כל השבוע דיברנו שאנחנו צריכים להיות מוכנים לשני מערכים. שינינו מערך ובחצי השני השחקנים עלו, וואו. הם נתנו את ה-200 אחוז ואני מאוד גאה בקבוצה. זו אחת המחציות הטובות שלנו השנה".

על המחצית הראשונה: "התקשינו ב-5:3:2. מכבי תל אביב קבוצה מאוד מאומנת, עם שחקנים סופר איכותיים. החזקנו מעמד ושינינו מערך. השחקנים הגיבו מדהים לשינוי".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. דני מרון
"בשבוע האחרון רציתי להתנתק". מסאי דגו/דני מרון

המאמן המשיך: "עד המשחק היום היינו בחמישה משחקים מזעזעים. זה לא מזכיר בטיפה את מה שהיה העונה הזו. איבדנו את האינטנסיביות שלנו. בסוף זה אנחנו. כשאמרתי שזה תלוי בנו, לא אמרתי את זה כדי להתגרות בקבוצות אחרות. ראיתם את זה במחצית השנייה. אסור לגמד את מה שעשינו השנה. עשינו דברים מדהימים. אני לא מסכם את העונה. נגיע בשבת לסכנין ויש עוד הרבה נקודות. כל עוד יש סיכוי אני הולך עד הסוף. זה לא תירוץ, אבל המשחקים באירופה קצת התישו אותנו. נראינו רע מאוד אבל אין מה לעשות. יודע שהשחקנים ייתנו את ה-200 אחוז שלהם".

על העונה הבאה: "מתעסק רק בעונה הזו. ברור שאני מאוד רוצה להמשיך פה. זה לא עוד מועדון בכדורגל הישראלי. רק מי שהיה פה יכול להבין מה הולך פה. אבל יש לחץ, כל תיקו זה כמו הפסד. אעשה הכול כדי שהקבוצה תסיים הכי טוב שיש ומה שיהיה אחרי זה רק אלוהים יודע. בשבוע האחרון רציתי להתנתק. זה כדורגל. יש אנשים בעזה מתחת לאדמה ואנחנו מתעסקים בכדורגל. ככה אני רואה את החיים שלי ולוקח הכול בפרופורציות".

עוד בוואלה!

היה 10, נשאר 10: מכבי תל אביב ומכבי חיפה נפרדו ב-1:1 מרתק

לכתבה המלאה
שחקני מכבי חיפה מודים לקהל. דני מרון
"בשלושת המשחקים מולם היינו הקבוצה הטובה יותר". ליאור רפאלוב עם החברים בסיום/דני מרון

ליאור רפאלוב התייחס לעצבים שלו במהלך המשחק ולאירוע שכמעט הוביל לאדום: "זה חלק מהמשחק. משחק חוץ בבלומפילד זה לא עוד משחק. הבאנו כדורגל טוב בעיקר בחצי השני. לוקחים את הדברים הטובים מהמשחק הזה. אני חושב שבשלושת המשחקים מולם היינו הקבוצה הטובה יותר. היינו קרובים לנצח גם היום. במשחקים האחרונים ספגנו הרבה במצבים נייחים, אבל הפעם עמדנו כמו שצריך".

על העימות עם סבוריט: "זה משחק עונה בין שתי הקבוצות הטובות בליגה. אני שמח על האופי שאנחנו מציגים. לא מתעסקים יותר לא בשופטים ולא בפער בצמרת. אנחנו עדיין האלופים. הקהל תומך בנו אפילו אם התוצאות לא טובות. יש לנו מחויבות לנסות לנצח את כל המשחקים שנותרו".

על השינוי לאחר ההפסקה: "מסאי החליף את המערך ועבר ל-4:3:3 במחצית השנייה. גם אני שיחקתי בתפקיד שאני אוהב וענאן זז הצידה. הם לא הצליחו להגיב ולסגור את קווי המסירה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully