וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך יכול להיות שרפאלוב המשיך לשחק אחרי שתי עבירות כאלו?"

8.4.2024 / 22:39

במכבי תל אביב זעמו על שניר לוי שלא הרחיק את הקפטן הירוק שהתעמת עם סבוריט ולטענתם "נתן מרפק לדור פרץ". רובי קין חגג ועקץ

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב עשתה הערב (שני) צעד חשוב אל עבר תואר האליפות כשסיימה ב-1:1 עם מכבי חיפה במשחק העונה. הצהובים עלו ליתרון משער של ערן זהבי, ראו שוויון של ענאן חלאילי והצליחו לשמור על הנקודה עד הסיום כשהפער בפסגת הטבלה נותר על 10 נקודות עם משחק נוסף שיהיה בין שתי הקבוצות עוד עד סיום הפלייאוף העליון.

על אף התוצאה הטובה למארחת, היא יכולה להיות מודאגת ממצבו של יוריס ואן אובריים שנפצע וירד עוד לפני השריקה לסיום המחצית, כשהחשש הראשון הוא שהקשר סובל מפציעת בערך משמעותית, אך מחכים עוד קודם לבדיקת ה-MRI שיעבור.

אגב, במכבי תל אביב רותחים על כך שליאור רפאלוב לא הורחק בכרטיס אדום אחרי העימותים שלו עם סבוריט ודור פרץ. "איך יכול להיות ששחקן ממשיך לשחק אחרי שתי עבירות בלתי ספורטיביות כאלה"? אמר גורם במועדון, "רפאלוב נותן מרפק לדור פרץ. איך זה לא כרטיס אדום?".

סבוריט התייחס גם הוא לתקרית עם רפאלוב ואמר: "עשינו את העבודה שלנו, את המשחק שלנו, אם הוא מאוכזב מהמשחק שלנו אז בסדר, הוא צריך להתרכז במשחק של הקבוצה שלו ובהופעה שלו ולא במכבי תל אביב. כולם ראו שהוא דחף אותי, הוא קיבל צהוב בלבד, אוקיי, זה מספיק. מבחינתי זה בסדר שהוא קיבל צהוב, זה הכדורגל, זה חלק מהמשחק".

ערן זהבי, רוי רביבו, דור תורג'מן שחקני מכבי תל אביב. אריאל שלום
רביבו מקבל שיעור מזהבי/אריאל שלום
שחקני מכבי תל אביב מודים לקהל, ערן זהבי במרכז. אריאל שלום
שמרו על הפער. שחקני מכבי תל אביב מודים לקהל/אריאל שלום
רובי קין מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
לא ניצח עדיין את חיפה בליגה. רובי קין/דני מרון

רובי קין דיבר על כך שקבוצתו עדיין לא ניצחה את מכבי חיפה העונה: "חיפה זכתה בשלוש אליפויות ברציפות. אנחנו מובילים עליהם ב-10 נקודות. אם הייתם אומרים לי לפני העונה שזה מה שיהיה, הייתי לוחץ לכם את היד".

על אופיר דוידזאדה, שפתח בהרכב במקום רוי רביבו: "לדוידזאדה אין חוזה לעונה הבאה. אני רוצה לראות אותו במכבי בעונה הבאה".

על הפציעה של ואן אובריים: "הפציעה של ואן אובריים? זה שינה קצת את המשחק, הוא התחיל את ההתקפות. הוא היה מצוין העונה, זה השפיע. אתם חייבים להבין, אנחנו משחקים נגד קבוצה שמאחורינו בטבלה, השחקנים הם רק בני אדם, הגיוני שיהיו בלחץ. אנחנו באיזור מאוד מלחיץ"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully