וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה באוטו של סירוטקין בזמן הדריסה? סרטון חדש מהרכב מציג את הדרמה

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 0:05

חיים סירוטקין, הנהג שתועד מתעמת עם המפגינים ודורס אותם, טען כי הייתה תקלה ברכבו, סרטון חדש מהרכב מראה אותו צועק "נתקע לי הגז". בדוח המשטרה נמצא שהרכב תקין

חיים סירוטקין בדיון על הארכת מעצרו/אורי סלע

ביהמ"ש השלום בת"א האריך היום (ראשון) את מעצרו של חיים סירוטקין, הנהג שתועד אתמול מתעמת עם מפגינים בתל אביב נגד הממשלה ודורס אותם, כשהוא פוצע כמה מהם. במהלך הדיון הסביר החשוד את מעשיו: "נתקע לי הגז, חס וחלילה זה היה במכוון, אני מתנצל. ברחתי שמאלה וימינה כדי לא לפגוע באנשים, שום דבר לא היה בכוונה".

הדבר התקבל די בגיחוך על ידי רבים, לאור הקללות הקשות שהושמעו מרכב לעבר המפגינים מצד אשתו והעימות החם בין הצדדים, כמו גם העובדה שהוא תומך ליכוד נלהב שבעבר הציג דעות נחרצות ובוטות. עם זאת, הערב פורסם סרטון מתוך הרכב של סירוטקין ואשתו, שבמהלכו היא נשמעת צועקת לו לעצור, והוא טוען ש"נתקע לי הגז".

עוד בנושא
תקלה מכנית או "פיגוע קלאסי"? סירוטקין טען: "נתקע לי הגז"
"דוחה": הפוסטים של חיים סירוטקין ואשתו נגד איל ברקוביץ'
אשתו של סירוטקין החשוד בדריסה הכריזה בעבר: "אני שרה נתניהו של ליגה א'!"

הארכת מעצרו של הנהג שדרס מפגינים במחאה בקפלן
07.04.24. אורי סלע
סירוטקין בדיון הארכת מעצר/אורי סלע

עורך דינו של החשוד, רועי קרן, טען שלסירוטקין אכן הייתה בעיה ברכב: "לא מדובר בדריסה מכוונת" וכי "תקלה מכנית ברכב החשמלי גרמה לכך שהרכב האיץ ללא יכולת הנהג לעצור, תוך שהוא עושה כל שניתן על מנת להימנע מדריסת מפגינים". בנוסף, טען קרן כי סירוטקין לא נהג תחת שיכרות."הוא אמר ששתה כוסית אחת בבית הכנסת ב-18:00, לא בבילוי".

על פי דוח שבוצע על ידי בוחני רכב נמצא כי הרכב תקין. נוסף לכך, נציג מהמשטרה הפריך את דבריו של סירוטקין ואמר כי בדיקת ינשוף הראתה שבגופו נמצא ריכוז של 240 מיקרוגרם אלכוהול לליטר. "תוצאה שאינה מתכתבת עם כוסית אחת בבית הכנסת. הוא נסע תחת השפעת אלכוהול". יש לציין כי כמות האלכוהול הינה מותרת במסגרת החוק.

עוד מסר נציג המשטרה כי לדעתו מדובר בבן אדם מסוכן. "אני מבקש שבית המשפט יאריך את מעצרו לצורכי החקירה, אבל עילת המסוכנות קיימת. אין מצב שהוא בבית מבחינתנו". בנוסף לכך, לחשוד עבירות קודמות שהתיישנו.

השופטת רוית פלג בר-דיין ציינה כי קיים "חשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות לו". לדבריה, "במהלך תהלוכה לא חוקית הגיע ברכבו ונחסם על ידי מפגינים. שוטר ניגש לחשוד וביקש שייסע לאט כי במקום יש מפגינים. החשוד לחץ על דוושת הגז, פגע במפגינה שחסמה את דרכו, הסיט רכבו שמאלה, פגע במפגינה נוספת והאיץ נסיעתו". עוד ציינה כי "החשוד לא נעצר במקום, והתקדם בנסיעה קדימה עד שנעצר במחסום".

עוד בוואלה!

תקלה מכנית או "פיגוע קלאסי"? סירוטקין טען: "נתקע לי הגז"

לכתבה המלאה

עורך דינו של סירוטקין סיים את דבריו ואמר כי למרשו "אין דבר נגד המפגינים, והניסיון לשוות נופך פוליטי-לאומני לאירוע לא ראוי, ודאי טרם יתבררו העובדות". הוא הוסיף: "השתוללות אישי ציבור מכל הקשת הפוליטית מסוכנת ומביאה לתסיסה והייתי מצפה שלא יצאו הצהרות חורצות דין בשלב זה, שכן אלה הן שמביאות לסכסוך אחים ומפלגות". מעצרו של סירוטקין הוארך עד מחר.

לאחר חצי שנה מחאת קפלן מתחדשת  06 באפריל 2024. אורי סלע
מפגינים חוסמים את הכביש בת"א, אמש/אורי סלע

בתיעוד של רגע הדריסה אמש, והרגעים שלפניה, נראים נוסעי הרכב והנהג מקללים את המפגינים שהולכים סביבם ומקשים על המשך נסיעתם. בשלב מסוים, הנהג אף נראה יוצא מרכבו ומקלל חלק מהמפגינים. שוטר ששהה במקום חסם אותו והחזיר אותו למושב הנהג. אז, נראה השוטר מתקדם ומנסה להכווין את הנהג כדי להוציא אותו מאזור ההפגנה. אולם, הנהג האיץ את רכבו ופגע בכמה מפגינים שעמדו בדרכו. באירוע נדרסו חמישה הולכי רגל, בהם אישה בת 50 במצב בינוני, וארבעה פצועים במצב קל.

סירוטקין בן ה-52 שיחק בהפועל פתח תקוה בסוף שנות ה-80 ותחילת ה-90 ובהמשך לבש את מדיהן של שמשון תל אביב, הפועל אשדוד ובית"ר שמשון תל אביב. מאז שפרש הוא עבד כמאמן בליגות הנמוכות ובין היתר עמד על הקווים של עירוני רמלה, מכבי באר יעקב, בית"ר כפר סבא, מ.ס. כפר קאסם, הכח עמידר רמת גן, שמשון תל אביב ומ.ס. טירה אותה הוא מאמן היום. בעמודי הפייסבוק האישיים של השניים הם מזדהים כתומכים נאמנים של הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully