וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של חיים סירוטקין הכריזה בעבר: "אני שרה נתניהו של ליגה א'"

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 23:18

הכדורגל הישראלי סוער אחרי הפרסומים שחיים סירוטקין חשוד בדריסת מפגינים בקפלן - שחקן עבר ומאמן בליגות הנמוכות. אשתו, שהייתה לצדו באירוע וקיללה נמרצות, הצהירה בעבר על עבודתו עם קבוצות מהמגזר: "תחושת דו קיום"

בווידאו: הנוסעים מקללים והנהג מאיץ: תיעוד רגע דריסת המפגינים בת"א/צילום: איתי רזיאל

סערה בכדורגל הישראלי בעקבות הפרסומים על חיים סירוטקין, כדורגלן עבר ומאמן מהליגות הנמוכות שחשוד בדריסה של מפגינים הערב (שבת) ברחוב קפלן בתל אביב במהלך הפגנות נגד הממשלה ולמען שחרור החטופים. על פי החשד, כדורגלן העבר, בשנות ה-50 לחייו, נהג ברכב, התעמת עם מפגינים, כשלפתע האיץ עם רכבו ופגע בחמישה אנשים. אישה אחת בת 50 פונתה לבית חולים, ארבעה נוספים נפצעו קל.

אשתו של החשוד בדריסה של מפגינים ברחוב קפלן בתל אביב. צילום מסך, אורי סלע
אשתו של החשוד בדריסה של מפגינים ברחוב קפלן בתל אביב/אורי סלע, צילום מסך

מדובר בכדורגלן ששיחק בליגה הבכירה בסוף שנות ה-80 ותחילת ה-90 במדי שלוש קבוצות. מאז שפרש הוא עבד כמאמן בליגות הנמוכות, כולל קבוצות מהמגזר, כשאת אחת מהן הוא מאמן כיום.

בסרטון שפורסם נראית גם אשתו, שבעבר בריאיון עמה הכריזה ש"אני שרה נתניהו של ליגה א'". בעמודי הפייסבוק האישיים של השניים הם מזדהים כתומכים נאמנים של הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו.

בריאין עמה אף הצהירה אשתו של החשוד שהעבודה עם קבוצה מהמגזר נותנת לו סיפוק גדול: "מתווספת לזה גם תחושת שליחות וקירוב לבבות בכל הקשור לדו קיום הפנטסטי", כדבריה. היום, כאמור, היא נראתה מתעמתת עם מפגינים בתל אביב, ואף מקללת אותם, בטרם בן זוגה האיץ והגביר מהירות ודרס חמישה מפגינים.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully