וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחונות לברסט ומונאקו במאבק על ליגת האלופות, מהפך לליון בנאנט

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 23:45

השנייה בטבלה חגגה 3:4 על מץ, הקבוצה מהנסיכות שבה למקום השלישי עם 0:1 על ראן. פופאנה הוביל את פיינליסטית הגביע ל-1:3 בחוץ

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 7.4/ספורט1

ששת המשחקים האחרונים במחזור ה-28 בליגה הצרפתית נערכו היום (ראשון), כולל מפגשים ישירים בין קבוצות הנאבקות על ההעפלה למפעלים האירופיים. במשחק המוקדם, ברסט שמרה על המקום השני בתום משחק רווי שערים מול מץ. מונאקו שבה למקום השלישי עם 0:1 ביתי על ראן וליון ביצעה מהפך וחגגה 1:3 על נאנט.

ברסט - מץ 3:4

שלושת המפגשים הקודמים בין שתי הקבוצות הניבו חמישה שערים. היום הן כמעט הגיעו יחד לכמות הזו כבר בהפסקה, וברסט ניצחה בפעם השלישית ברציפות את מץ בדרך להקטנת הפער מפריז סן ז'רמן ל-10 נקודות. מנגד, האורחת נוצחה מחזור שלישי רצוף ונותרה מסובכת בתחתית. איסמעל טראורה העניק יתרון למץ תוך 6 דקות, אבל ברנדן שרדונה השווה (12) ואת המהפך השלימו קאמורי דומביה (31) וסטיב מונייה (38). מרטין סטריאנו הגדיל לזכות סגנית המוליכה (60), צמד של ז'ורז' מיקוטאדזה (74, 80) רק המתיק את הגלולה מבחינת מץ.

שחקני ברסט חוגגים ליד שוער מץ. LOIC VENANCE/AFP, GettyImages
שחקני ברסט חוגגים/GettyImages, LOIC VENANCE/AFP

מונאקו - ראן 0:1

אחרי יותר מארבעה חודשים ללא ניצחון ביתי (שלושה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו), מונאקו אספה שלוש נקודות בסטאד לואי השני וחזרה אל המקום השלישי שמוביל ישירות לשלב הבתים של ליגת האלופות. ראן הגיעה אחרי מאמץ רב בחצי גמר הגביע מול פריז סן ז'רמן, אבל סיימה באותה תוצאה ונותרה במקום התשיעי המאכזב מאוד מבחינתה. איסמעיל יקובס בישל נהדר בדקה ה-25 למגנס אקליוש שחגג את השביעי שלו העונה בליגה והשני ברציפות. הקשר בן ה-22 גם סחט אדום ממרטן טרייה שדרך עליו בצורה גסה והורחק בדקה ה-46, כשמנגד תילו קהרר ראה צהוב שני מהשופטת סטפני פרפאר (61) וכך שתי הקבוצות סיימו ב-10 שחקנים.

שחקני מונאקו חוגגים עם מגנס אקליוש (שני משמאל). CLEMENT MAHOUDEAU/AFP, GettyImages
כבש גם במחזור הקודם. מגנס אקליוש, שני משמאל, חוגג עם החברים/GettyImages, CLEMENT MAHOUDEAU/AFP

נאנט - ליון 3:1

אנטואן קומבוארה, שהוביל את נאנט לזכייה בגביע לפני שנתיים, חזר לתפקיד המאמן במהלך פגרת הנבחרות וניצח 1:2 בניס במחזור הקודם, אבל לא הצליח לקטוע את רצף הפסדי הבית ההיסטורי שעומד כעת על שמונה (שבעה בליגה ואחד בגביע). ליון הגיעה אחרי חגיגות העלייה לגמר הגביע (לראשונה מאז 2012) ובמחצית הראשונה נראה היה שהליגה לא בדיוק ברעש מעייניה, כשבדקה ה-16 פלורן מולה הרים נהדר ומאתיס אבלין נגח פנימה בדיוק כמו בניצחון על ניס (רק שם בדקה ה-19). אנתוני לופס והקורה מנעו ספיגות נוספות במשחק שנערך ללא קהל, ואז נכנע מאליק פופאנה והוביל למפנה. הרכש בן ה-19 מגנט החטיא מקרוב בנגיעה הראשונה שלו ועל הריבאונד היה אלכסנדר לקאזט שהרשית בדקה ה-75, ואחרי שתי דקות פופאנה קיבל מאיינזלי מייטלנד ניילס וירה בשמאל אל הרשת כדי להשלים מהפך עם שער הליגה הראשון שלו. מאמה באלדה בישל לגיפט אורבן בעוד שילוב של מחליפים בדקה ה-97 וליון רק חמש נקודות מהמקום השישי והכרטיס לקונפרנס ליג, כשמהגביע היא כמובן יכולה להעפיל אל הליגה האירופית.

שחקני ליון חוגגים, מימין מאליק פופאנה. SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP, GettyImages
שער ליגה ראשון ומניות רבות במהפך של ליון. מאליק פופאנה, מימין/GettyImages, SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP

משחקים נוספים

מונפלייה - לוריין 0:2
למונפלייה: טז'י סבאנייה (55 בפנדל), יאן קראמו (90)

ריימס - ניס 0:0

טולוז - שטרסבורג 0:0

תוצאות שישי ושבת:

ליל - מארסיי 1:3
לאנס - לה האבר 1:1
פריז סן ז'רמן - קלרמון 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully