וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "לא אגלה לכם מה הכנתי למכבי חיפה. יש לנו פתרונות"

7.4.2024 / 18:00

מאמן מכבי תל אביב לא מתחרט על השינויים בגביע ("טננבאום? אתם שאלתם למה הוא לא משחק") ומבהיר: "ההפסד יצא לי מהראש למחרת. לא רוצה תיקו, המטרה היא תמיד לנצח". ומה מצבם של לוקאסן ורז שלמה?

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

עם יתרון מבטיח של 10 נקודות בפסגה, אבל אחרי ההדחה ברבע גמר הגביע וזיכרון משני ההפסדים למכבי חיפה במהלך הליגה הסדירה, מכבי תל אביב תארח מחר (שני, 20:30) את האלופה למפגש הראשון ביניהן בפלייאוף העליון. הצהובים יודעים שניצחון על היריבה היחידה לה הפסידה העונה בליגה, יסגור את הסיפור באופן סופי, כשבמקרה כזה הפער יצמח ל-13 נקודות ובקופה יישארו 24 בלבד.

"אני יכול להבטיח שנגיע באותה גישה בה הגענו לכל משחק העונה: זה המשחק הכי חשוב שיש", כך אמר המאמן רובי קין. "זה תמיד המצב, לא משנה מי היריבה. מכבי חיפה קבוצה טובה, יש סיבה שהיא האלופה בשלוש השנים האחרונות. תמיד קשה נגדה, אנחנו מודעים לאיכויות שלה, אבל גם אצלנו יש הרבה איכויות ואנחנו מכינים את הקבוצה כדי להשיג ניצחון. יש כמה פתרונות שעבדנו עליהם, לא אגלה לכם מה הכנתי לקראת המשחק. היה שבוע אימונים טוב, הרבה חיוביות ושיחה טובה עם השחקנים. האימונים היו חזקים יותר מיום ליום ואני מרוצה מזה".

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. אריאל שלום
"לא מתחרט על שום שינוי". רובי קין/אריאל שלום
sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

על ההחלטות בבחירת ההרכב לגביע והאם הוא מתחרט: "שבועיים קודם שאלתם אותי למה דניאל טננבאום לא משחק, נכון? אני זוכר הכול. יש לנו סגל רחב. כשמסתכלים על השינויים שעשינו, אם אתה אוהב את השחקנים שפותחים רוב הזמן אז ערן, דור, עידו ודוידה - כולם נכנסו למשחק והיינו שתי דקות מניצחון. זה הכדורגל, זה הגביע. חוויתי הרבה משחקי גביע, הוא תמיד מפתיע. מכבי חיפה הודחה מול 10 שחקנים יממה אחרינו. אף אחד לא ציפה שהם יפסידו, אבל זה מה שקורה בגביע. אני לא מתחרט על שום שינוי כי אני מאמין בכל השחקנים שיש לי בחדר ההלבשה. ההפסד לפתח תקוה יצא לי מהראש יום אחרי המשחק. זו המנטליות שלי".

האם תיקו היא תוצאה טובה? מאמן מכבי תל אביב השיב: "אנחנו באים כדי לנצח, זו המנטליות. אי אפשר להגיע למשחק במחשבה של 'אנחנו רוצים תיקו'. אי אפשר לחשוב על דבר אחר חוץ מהרצון לנצח".

על המחשבות בנוגע להרכב אחרי ההפסד בגביע: "ההחלטות שלי יהיו להציב את הקבוצה הכי טובה שיכולה לנצח. בכדורגל המטרה היא לשים דברים מאחור וראיתי בשבוע הזה את כל השחקנים מתאמנים בצורה נהדרת".

על דריק לוקאסן ורז שלמה: "הם התאמנו השבוע, אבל נראה אם הם יהיו מוכנים להיות בסגל או לא".

על ענאן חלאילי כשחקן המפתח של היריבה: "אין ספק שהוא שחקן טוב מאוד, אבל מכבי חיפה כולה היא קבוצה מצוינת ונצטרך להיות מוכנים לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully